Chick

středa, března 28, 2012

Nedávno jsem projížděla online parfumérie a přemýšlela, jakou novou vůni si na jaro/léto pořídit. Osobně jsem zastánkyně a "propagátorka" parfémů Britney Spears, které úžasně voní, jsou netradiční, z velké kolekce si vyberete vůni přesně pro vás a navíc, vydrží opravdu celý den. Doma jich mám šest (Curious, Beliave, Curious Heart, Curious in Control, Fantasy, Circus) a už se těším, až vyzkouším další.

Abych se dostala k článku ... upoutaly mě vůně od Celine Dion, konkrétně vůně Chick. Dneska dorazila a tady jsou má moudra ... :-)

Srdce
pivoňka, gardénie, lotosový květ, zelená fialka
Základ
světlé dřevo, santalové dřevo, jantar, pižmo
Hlava
listy vodních rostlin, vodní meloun

Celine Dion Chic představuje nový, vzrušující přístup k vůni. Zahalí ženu do vznešeného pocitu luxusu, bez zbytečné okázalosti. S lehkostí v sobě kombinuje přirozenou sofistikovanost, vyrovnanost a  hravost.
Celine Dion Chic je pro ženu hledající dostupný luxus. Je to vůně, která pozvedne její smyslnou sebejistotu a půvab.
Fazety, dokonale vybroušeného flakonu Celine Dion Chic, připomínají svým tvarem římskou podobu čísla 5, které je šťastným číslem Celine Dion. Stylový vzhled s čistými liniemi doplňuje hladký černý uzávěr, který objímá zlaté hrdlo flakonu.

Můj názor: Krásná, letní,svěží vůně. Osobně z ní nejvíc cítím pivoňku v kombinaci s jantarem. Nikdy jsem nebyla fanda vyloženě květinových vůní, ale tahle změnila můj názor. Po tom, co jsem jí vyzkoušela, šla jsem "očichat" i další z vůni Celin, ale ty už mě bohužel tak neoslnily, proto jsem ráda, že jsem prvně "sáhla" po tak dobré.

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)