Garnier BB cream

středa, března 21, 2012


Jelikož se strhla opravdu doslova MÁNIE kolem BB creamu od Garnier, nemohla jsem pochopitelně zůstat pozadu a musela si ho pořídit taky. Divili byste se, kolik práce mi to dalo! Nejdříve jsem si sehnala pár vzorečků, abych vyzkoušela, zda mi bude BB cream vyhovovat a když jsem se vydala ho po vyzkoušení koupit, nebyl v jediné drogérii ve městě! Všude ho již měli vyprodaný! Ale jsem to holka šikovná a nakonec se mi ho přece jen podařilo ukořistit. A teď už bych se s vámi o ten "malý zázrak" ráda podělila. 
Co nám slibuje reklama:
Beauty balzám Miracle Skin Perfector představuje dosud nejdokonalejší inovaci v péči o pleť.


  • Hydratuje 24h
  • Sjednocuje tón
  • Rozzáří pleť
  • Kryje nedokonalosti
  • Chrání OF 15

 Plusy:  Než se pustím do hlubšího rozebírání, zmíním jeho vůni. Je opravdu příjemná. Když jí srovnáte např. s tónovacím krémem od Nivei (ten se ani na obličej nanést nedá, bez toho anižbyste cítili tu "chemickou" nevůni). Krásně se roztírá (jak pouze prsty, tak i štětcem),  má opravdu hydratační, krémovou konzistenci. (tudíž je určen pro ty, kteří jsou nositelé normální až suché pokožky, ti kterým se pokožka mastí, by nadšení bohužel nebyli). Mně osobně na celý obličej stačí aplikovat velikost hrášku. :-) Ani v dalším bodě reklama nelže, BB cream opravdu rozzáří pleť (proto bych nedoporučovala aplikovat příliž velkou vrstu na T-zónu, protože nechcete vypadat jako poseté třpitkami. :-)) Co se týče krytí, po nanesení je definitivně vidět rozdíl, nicméně kruhy pod očima, ani klasické "začervenání" kolem nosu BB cream nezachrání. Ale položme si roku na srdce, kolik známe make-upů, které to taky nedokážou? A BB cream je určen pro přirozený vzhled. Pokud je toto, co u BB creamu hledáte, nenaleznete to. Můžete ovšem zvolit další variantu a sáhnout po korektoru, či pudru. BB cream nezatěžuje póry, tudíž z něj budu nadšené ty z vás, které nemají rády nánosy make-upu. A nakonec naše oblíbená cena. 199 Kč/40 ml.

Mínusy: Bohužel, hlavní nevýhodou je nulový výběr odstínů. Na výběr máme pouze ze dvou druhů, přičemž naprostá většina z nás sáhne po světlejší variantě. Mně osobně sedí perfektně, někomu ovšem i ta může připadat příliš tmavá. Dalším mínusem je OF 15. Ano, v reklamě je uveden v plusech, nicméně od produktu, který hodlám používat především v létě, bych čekala větší ochranu. Řekněme alespoň OF 20, proč ne 25.


Závěrem: BB cream bych doporučila všem z vás, které mají suchou pokožku, potřebují hydrataci, chtějí pleť rozjasnit a dodat jí přirozený vzhled. Stačí aplikovat malé množství a rozdíl je okamžitě vidět. Pro mně bude BB cream rozhodně produktem číslo 1 na léto. :-)

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. stále váham, ale asi najlepšie bude skúsiť to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám smíšenou až mastnou pleť a používám ho jen spolu s pudrem. Samotný bych ho nepoužila, protože se po něm lesknu jako zrcátko. A když už si toho všimne i přítel, tak je to moc! Mám objednané asijské BB creamy, tak uvidíme, až dorazí. Podle všeho by měly být stokrát lepší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)