Pleťové vody

pátek, března 30, 2012

Jelikož mám doma několik pleťových (odličovacích) vodiček a neustále je tak střídám, měním, obměňuji, tak jsem se rozhodla svá moudra sesumírovat do jakéhosi článko/recenzního příspěvku. No, podívejme se na ně, na holky ...
(jen upozorňuji, že "holky" nejsou seřazené dle oblíbenosti, výkonnosti, nebo četnosti užívání). P:S: Vlastním jich ještě několik víc, ale to už bylo strašlivě dlouhatánské ...

Bioderma (Sensibio) H20 pleťová voda
Co nám oficiálně slibuje:
Odstraňuje vodě odolný make-up. Součastí jeho složení jsou micely, které účinně emulgují nečistoty a současně udržují rovnováhu pokožky (neobsahuje mýdla, fyziologické pH).
Zklidňuje podrážděnou pokožku a minimalizuje začervenání.
Dokonale čistí a odstraňuje make-up z tváře a z oblasti očí
Navozuje okamžitý pocit svěžesti.

Můj názor: Biodermu asi nemusím představovat, vysoká kvalita, za přijatelnou a přiměřenou cenu. Pleť dokonale vyčistí (opravdu i voděodolnou řasenku), rozjasní a osvěží. Můj jediný problém je, že ta "vůně vody", kterou se snaží nastolit, je pro mě až moc silná. Ale to je jen jedno malé nevýrazné mínus. :-)

 
Avon čistící pleťová voda proti akné
Co nám slibuje: Obsahuje technologii Blackhead Clarifying. Součástí je kyselina salicylová, která odstraňuje odumřelé kožní buňky a zamezuje nadměrné tvorbě kožního mazu. Proniká hluboko do pleti, kde pomáhá odstraňovat černé tečky a zabraňuje vzniku nových.

Můj názor: Tak tohle byl od Avonu hodně špatný krok. Slibují zázraky a skutek utek. Odstranit make-up s touhle pleťovkou? Žádný problém - ovšem, jen pokud chcete mít pleť vysušenou, červenou a podrážděnou. Jestli se tohle děje mně, s normální pletí, jak na tom jsou ti, kteří trpí na akné? To si nedokážu představit....

 
Neutrogena Visibly Clear 
Co nám slibuje: Čistí pleť do hloubky, odstraňuje nečistoty a nadměrnou mastnotu.Tonizuje a stahuje póry, aniž by pleť vysušovala.Látka účinná proti akné pomáhá udržovat póry čisté.



Můj názor: Osobně nedám na Neutrogenu dopustit a vždycky akorát kroutím hlavou nad tím, proč máme na českém trhu tak malý výběr. Ale co už. Reklama v ničem nelže, je přesná v každém bodě. Pleť nijak nedráždí. Jen na akné jsem nikdy netrpěla a proto nemůžu potvrdit i poslední bod. Ale musím uznat, že póry se mi po každém použití opravdu stáhnou.

 
Balea (bůhví co)
Co nám slibuje: To ani radši nechci vědět.
Můj názor: Kosmetiku od Balei si občas kupuji, abych vyzkoušela co a jak (zbožňuju jejich vazelínu, nebo třeba tělové spreje), ale tohle proboha ne. Cokoliv na odlíčení/odstranění make-upu je děsivé. Prostě, jako vodička, mlíčko super, ale make-up to vůbec neodstraňuje! Janě, tyhle věci se pohybují kolem 40 Kč tuším, ale to bych to raději neprodávala vůbec, než tuhle hrůzu!




A třešnička na závěř ....
 
Astrid
Co nám slibuje:  s obsahem allantoinu a D-panthenolu pro každodenní dočištění a osvěžení suché a citlivé pleti. Odstraňuje zbytky čisticího mléka a nečistot, zvláčňuje a zklidňuje pleť. Pleť zůstává dokonale čistá, jemná a svěží.
Můj názor: Tuhle pleťovku vlastní obě moje babičky i mamka a nemůžou si jí vynachválit. I já po ní sáhnu, když (by mi náhodou) některá z mých došla. A víte co? Je dobrá :-)
Rozhodně nezanechá pleť jemnou a svěží, protože si vždycky musím pořádně "naolejovat" obličej, ale make-up odstraňuje skvěle!



A jak jste na tom vy se svými pleťovkami?


You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)