Test

pondělí, března 26, 2012

Dnes byl krásný den, já měla plno lítání po městě, školu a ... však to znáte. Takže jsem se jak se patří nalíčila a večer jsem se rozhodla, že s tímto krásným make-upem vyrazím cvičit. Když jsem si tak zumbovala, napadlo mě, že bych mohla napsat "report" o tom, jak vlastně líčení po celodením shonu a hodince v tělocvičně vypadalo. Použila jsem několik různých značek, takže můžete porovnávat co vydrželo a co ne. A tady to máme:


 


Rimmel Lasting finish 25 Hour foundation: má největší láska na světě obstála dobře. Přes den vydrží skvěle (ódy jsem tu pěla již několikrát). Po cvičení se sice make-up smyl na čele, a v okolí nosu, nicméně pod očima a na tvářích byl i když jsem dorazila domů. Ráno jsem ho zafixovala ještě Fix and Perfect Pro primerem od Rimmelu, který tomu jistě také přispěl.
Rimmel Stay Matte pudr vydrží přes den dobře (pochopitleně, když ho nanesete ráno, musíte se odpoledne přepudrovat, ale to beru), nicméně po cvičení byl ten tam. Upřímně, ani se moc nedivím, který pudr by vydržel takovou zátěž?
NYC Colour wheel (používám jako rozjasňovač nad lícní kosti), upřímně si myslím, že nevydrží moc ani přes den, natož se zmiňovat o fyzické zátěži. Je potřeba ho obnovovat celkem často.
Tvářenka Marble Mania od Essence: kupodivu opravdu vydržela! Nevím, jestli je to tím, že jsem použila primer i make-up, nebo jestli je opravdu tak skvělá (za málo peněz, hodně muziky). Budu jí muset podrobit dalšímu testu!
Avon Brow definder, neboli tužka na obočí.  Neuvěřitelně mě zklamala. Ráno jsem obočí zvýraznila a už během oběda se barva začala vytrácet. A to je pro mě zvýraznění obočí důležité, vzhledem k tomu, že mám své vlastní světlounké.
Oční stíny Rouge Flambe od Jesse's girl, nevím, jestli tuhle značku znáte (USA, dá se zakoupit on-line), ale já si jí nemůžu vynachválit. Dělají skvělé paletky i pigmenty. Ty jsem použila dnes spolu s jejich vlastním primerem a vydržely celý den. Za 3 dolary za kus, tleskám.
Tužka na oči Sephora: nemusím zřejmě představovat. Pro mě osobně zatím jediná věc od Sephory, která mě okouzlila. Nanesla jsem jí na vnitřní horního i dolní víčko. Nahoře vydrželi do teď, spodní linka se trošku rozmazala.
A nakonec, ale jistě ne poslední, Maybelline Collosal Volume mascara, úžasný objem, skvělé prodloužení a natočení a navíc dlouhotrvající. Doteď se jí tu snažím odlíčit a vůbec, ale vůbec se nerozmazala.

Nuže, udělejte si již obrázek samy o tom, jak kvalitní výrobky nám jsou na trhu k dispozici. A jestli máte jiné zkušenosti, nebojte se je napsat do komentářů. :-)

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)