MakeUp Factory

pondělí, dubna 23, 2012

Není tomu dávno, co jsem vám psala o své návštěvě parfumerie Douglas a že jsem si odtamtud odnesla několik nových věciček. Dneska se tedy podíváme na "paletku" stínů od MakeUp Factory.

MAKE UP FACTORY - je profesionalni dekorativní kosmetika pro všechny ženy, vysoká kvalita produktu v premiové značce za přijatelné ceny.
VIZE - Na začátku byla myšlenka profesionálního makeupu pro každou ženu. V blízké spolupráci s nejznámějšími vizážisty a nejpokročilejšími evropskými výrobci se stala vize realitou: jedinečná kolekce bezkonkurenční kvality se zaměřením na podstatu krásy.

Eye Colors (Quattro Eye Shadow)
Sladění barevných variací pro kreativní oční make up, sahající od střídmosti k extravaganci.
Po této kombinaci stínů jsem "šáhla" především proto, že neobsahovali žádné třpytky, lesk a byly krásně matné. Upřímně řečeno, dá to pěknou práci, sehnat klasické matné stíny na kouřové líčení. 
Prošla jsem oficiální stránky Make Up Factory a zjistila jsem, že mají přes třicet variací těchto paletek. Od nejzářivejších po ty matné. 
 Stíny jsou na přesném středu mezi prachovými a krémovými. Krásně se s nimi pracuje, jdou dokonale rozetřít. Sama o sobě je každá barva jedinečná a dohromady k sobě skvěle ladí. 

Jak vidíte, jsou zabaleny prakticky, balení obsahuje i klasický houbičkový aplikátor, který se, překvapivě, k aplikaci použít dá. V balení je i malé zrdcátko, ve kterém se ovšem rozhodně neuvidíte. :-)
Cena stínů je 540 Kč.















Sama za sebe bych vám je určitě doporučila. Asi vás "zaskočí" cena, ale v tomto případě se opravdu za tu kvalitu vyplatí. Nalíčení s nimi mi vydrží po celý den, v četně těch, kdy jsem v práci a to je co říct. :-)







P:S: Nezapomeňte na giveaway zde

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Moc hezké stíny ! :) Můžu se zeptat jestli se neslívají do jedné linky ?? :)

    OdpovědětVymazat
  2. O to se nemusíš vůbec bát, drží jak přikované :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)