Rimmel make-up versus Rimmel make-up

středa, dubna 11, 2012


Ahojky!
Jak jsem tu již psala několikrát (tisíckrát, milionkrát) :-), co se týče make-upu jsem zarytá zastánkyně Rimmel lasting finish 25 Hour. Nicméně jsem si řekla, že bych měla vyzkoušet i jiné a tak jsem si pořídila i další Rimmelovské kousky. A jak už to dopadlo, se dočtete tady: ...

Doma se mi "urojily" celkem 4 kousky. Lasting Finish, Wake me up, Match perfection a Stay matte.Takže v podstaě všechny make-upy, které Rimmel v současnosti na českém trhuv "tekuté" formě nabízí (match perfection se dá zakoupit ještě v "krémové" verzi). Na začátek podotýkám že mám všechny v odstínu 103 True Ivory. Pokud se zajímáte o cenu, pohybuje se vždy (jak jsem prozkoumávala obchody) maximálně do 250 Kč (naprostá většina obchodů je nabízí do 200 Kč, takže se vyplatí hledat, popřípadě zakoupit make-up na oficiálním online shopu).

Na fotce  můžete vidět, že tón jednotlivých make-upů je rozdílný (jsou seřazeny dle fotky nahoře), nicméně po rozetření mizí. Proto si můžete být jisté, že když si vyberete jeden odstín u kteréhokoliv z make-upů, můžete bez obav sáhnout po stejné barvě u jiného. Což vidím jako velké plus, vzhledem k tomu, jak těžké je v drogeriích správnou barvu vybrat.
Stay Matte se prodává v tubě, všechny ostatní pak v klasických pumpičkových "dózičkách", které mě osobně vyhovují nejvíce.
A teď už se podívám na jednotlivé make-upy....



Jako první, pochopitelně, má stálice na hvězdném nebi Lasting Finish 25Hour foundation.
Celou recenzi na tento malý zázrak si můžete přečíst zde.









Wake me up
Co nám slibuje:
Snadno roztiratelná textura pro 100% zakrytí pórů a přirozeně vypadající pokožky.Mikroperličky pro rozjasnění pleti a zdravě vypadající lesk. Peptidy pro zlepšení elasticity pleťvitamíny a hydratační komplex pro vyživení pletiochranný faktor SPF 15 pro ochranu proti škodlivému slunečnímu záření.

Můj názor: Pro mě osobně hned druhý nejoblíbenější make-up od Rimmel. Snadno se roztírá, má příjemnou "vůni", rychle se vstřebává, zanechává na pokožce jemný "lesk", dá se bezproblémů nanášet pouze prsty (plus pro ty, co si nerady hrají se štětci). Na druhou stranu, SPF 15 pro make-up určený především pro používání na jaře a létě (díky lesku) je opravdu málo.Plus, nedá se použít na večerní líčení (opět díky lesklé pokožce, kterou zanechává.

Verdikt: Pokud vám chybí make-up na žhavé letní dny, nebojíte se být výrazná, hravá a lesklá, jděte do něj. :-)

 
Match Perfection

Co slibuje: Pro přirozený vzhled a zářivou pleť. Smart-Tone® technologie pro přirozený tón pleti. Modré safírové pigmenty pro svěží barvu. Okysličující komplex rozzáří pleť.

Můj názor:  Po nanesení make-upu mi přijde, jako bych na sobě žádný neměla, tudíž ano, zařizuje přirozený vzhled. Zářivá pleť? To je pro mně spíš Wake me up. Match perfection jaksi podtrhuje přirozený tón pleti a nic moc nekryje. Kdybych ho měla doporučit, tak určitě holčinám co s make-upem začínají a nemají moc velké nedostatky pleti. Jako všechny ostatní make-upy od Rimmelu se velice dobře roztírá, osobně bych řekla, že je z těch všech "nejvíce vodový", tudíž vhodný především pro suchou pleť. A opět tu máme SPF 15.




 

Stay Matte
Co nám slibuje: Svěží a matný vzhled po dobu až 12 hodin, přírodní složení pro kontrolu lesku. Bavlna pro kontrolu lesku. Okurka na pročištění pórů. Heřmánek pro zklidnění pleti.

Můj názor: Ou jééé. No, musím se přiznat, že tento "make-up" používám jako korektor.  Ono už podle složení, sámo balení a toho co slibuje, je jasné, že je tento make-up určený především pro mladou pleť (tuším do 20 let) a tudíž nemůže poskytovat moc ochrany, a krytí. Jako první make-up na vyzkoušení? Proč ne. Je vám 30? Tak to vás moc nepotěší. Ale jak už jsem psala, osobně ho používám jako korektor (v silnější vrstvě) a funguje naprosto výborně. Jeho složení je takové husté a hutné a štětcem se s ním pracovat moc nedá, tudíž si budete muset vystačit s prstíky a navíc, velice rychle schne.



Shrnutí: Nevím, nevím, jestli něco někdy překoná dokonalý lasting finish :-)
Make-upy jsem seřadila dle "oblíbenosti" a četnosti užívání, takže máte předhled o tom (co mě osobně) jak sedí a jaký na to mám názor.
Co vy a vaše zkušenosti?







You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Jůůůů, skvělá recenze, díky za ni...já jsem zatím ještě jako náctiletá vyzkoušela Stay Matte a teď před nedávnem přešla na lepší make-upy. Od Wake me up jsem měla vzoreček a byl úplně perfektní a ty ostatní dva mám v plánu pořídit příští týden :-) Terez

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-)
    Jsem ráda, že jsem Ti pomohla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)