Všude samý bronz :-)

středa, dubna 25, 2012

Hola Hola, léto volá. A jak jinak se na něj připravit, než tím správným bronzerem. Nejne že nám tvářičky pěkně vymaluje, ale ještě k tomu nám pomohou zúžit/rozšířit vše tak jak potřebujeme. Někdo říká, že konturování je umění, ale základem je vždy kvalitní bronzer.

Poslední dobou se mi jich doma nakupilo několik a tak se na ně tady teď pěkně podíváme.

 Z prvu předesílám, že se dneska budeme bavit o "drogérkových" bronzerech. Takže těch, kterých si můžete nakoupit do sytosti, bez toho aby váš účet brečel :-)

Budou to tedy: Elf bronzing powder, Maybelline Dream Terra Sun, NYX Bronzing powder, Rimmel Match Perfection a Essence Bronzer

Nebudu to už dlouho zdržovat a rovnou se na ně podíváme.

Elf: Studio Paletka - tvářenka a bronzující pudr (8 g celá paletka, tudíž bronzer 4,5 g/95 Kč)

Jak můžete vidět podle obrázku, sama ho moc nepoužívám a to z jednoho prostého důvodu: je šííííííííleně tmavý- prodává se jen jedna varianta. Zároveň musím dodat, že to je jeden z mála Elf produktů, který mi dělá radost. Nepráší, dobře se nanáši a pro ty šikovné z vás, které si s konturováním obličeje vyhrají, je to určitě dobrá volba. Jako samotný bronzer bych ho ovšem nedoporučovala, jedině, že jste se právě vrátili z dovči.


Maybelline: Dream Terra Sun (16 g/ 199 Kč)

Terra Sun je naprostý opak Elfíka. Je krásně jemně pigmentovaný, přesně tak, jako to my "bílé sýry" potřebujeme. Dodá přirozený, lehce opálený vzhled pleti. Konzistence je víc do krémova, než do "pudrova", takže se krásně roztírá do nejmenších detailů. Vykouzlíte s ním i jemné kontrury. Mně osobně vadí ta "hadí" struktura, ale to je jen individuální názor.



NYC: Smooth skin bronzing powder (9 g/99 Kč)

Úplně první bronzer od NYC (nyní mají v prodeji tři), který se nejvíce povedl. Naprosto dokonalá struktura, snadné nanášení, příjemná cena a svěží vzhled. :-) Dá se použít jak jako samoný bronzer, tak stejně se s ním skvěle konturuje. Dá se sehnat ve dvou variantách: Sunny a Sunny Dance. Sunny je matný, takže na konturování, Sunny Dance si vezměte v letní den a ohromíte každého. Neslyšela jsem snad nikoho, kdo by měl proti tomuhle zázraku  připomínky. Balení je navíc i s aplikátorem, takže sebou ven nemusíte tahat štětec.


Rimmel: Match Perfection Bronzer (15 g/ 129 Kč)

Myslím, že se tu nemusím opět opakovat a pět ódy na Rimmel, cože je dle mně nejlepší dostupná kosmetika u nás. Ovšem k čemu se musím přiznat je, že jsem od nich bronzer nikdy nezkoušela, až jsem si řekla, že to musím změnit a v akci si ho objednat na oficiálních stránkách. A měla jsem tak učinti už dávno. Bronzer má 4 barvy, které můžete míchat dle potřeby. Tudíž můžete jeden den mít opálení jak z Řecka, druhý den bezchybně vykonturovaný obličej, jako po návštěvě vyzážisky a tak dále. Prostě je to trefa do černého. A opět: porovnání cena/objem je bezkonkurenční.


Essence: 2v1 tvářenka/bronzer
Shrnula bych to takto:  ani za těch 50 korun si to proboha nikdo nekupujte. Hrůza, běs, děs. Práší to, nebarví to. Fuj




A tady už je vidíte všechny: (zleva do prava)
Essence, Rimmel, NYC, Maybelline a Elf.

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. NO já nevím uá teda moc brozeru nemám , ale mám jedeno od Miss sporty a ten není taky tak špatný :) Jinak krásný post :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :-)
    Miss sporty jsem ještě nevyzkoušela, takže děkuji za nápad :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)