Rimmel všude kam se podíváš

úterý, května 01, 2012

Začal nám nový týden a to v drtivé většině případů znamená novinky, akce, lákadla a slevičky v nejrůznějších obchodech. A jakou jinou akci jsem si já mohla vybrat, než 25% slevu na Rimmel v drogeriích Rossmann. To bych snad ani nebyla já.

Nebojte, nemusíte se bát záplavy věciček. Sáhla jsem po pár oblíbencích a aby jim to nebylo líto, zkusila jsem vybrat i něco jiného. Inu ...

A málem bych zapomněla, do košíku jsem přihodila i gelové linky od Essence v zelné barvě. No nechte je tam, za devět korun.

Předem také předesílám, že tohle je jakési "overview" toho, co jsem si pořídila, jednotlivé recenze napíšu teprve, až novinky důsledně otestuji. 

V košíku mi přistálo (ceny uvedené po slevách):
Match Perfection Blush ( 15g/ 129 Kč)
Tuto tvářenku mám již v odstínu 001 ligh a chtěla jsem zkusit i jiné barvičky, proto jsem sáhla po odstínu 003 medium. Inu, místo medium mi to přijde mnohem víc dark :D
Match perfection Ultra Creamy compact powder (8,5g/149 Kč)
Kompaktní pudr jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Potřebuju něco lehkého a snadno použitelného na cestování a neustálé nošení štětce by mě asi zabilo. A proč nevyužít skvělou slevu? Pudr je v balení s houbičkovým aplikátorem a zrdcátkem. Budu vás informovat o tom, jakou mi dělá službu ...
Glam Eyes mono 180 Gold rush (2,4g/75 Kč)
V létě u mně v líčení bojuje zlatá a výrazné barvičky, proto jsem hledala neutrální stín, který bych mohla použít jak na samotné líčení, tak na zvíraznění podobočí (dá se to tak říci?).
Glam Eyes duo 321 Walnut pearls (2,4g/75 Kč)
Klasická dua známe všichni. Uvidíme, jak na tom bude toto. :-)


You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Paradne si nakupila :)) mp puder je bez chybicky a co sa tienov tyka tie kate moss a najnovsie trio su podla mna kvalitovo lepsie ako tieto ale su krasne to musim uznat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch nových stínů mám problém s výběrem barev, takže jsem raději sáhla po "klasice".

      Vymazat
  2. Hm, hm... Na tu tvářenku jsem taky koukala, leč měli ji zrovna jen v odstínu medium. Je dobrá? :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákup :) Já akci taky využila, ale koupila jsem si lak na nehty a podkladovou bázi pod make-up. Ještě mě teda láká korektor, tak uvidíme, jestli si ho nakonec koupím :)

    OdpovědětVymazat
  4. ÁÁÁ už se těším na recenzi těch stínů ! :))

    OdpovědětVymazat
  5. hodně mě zaujali stíny! :), ale já mám stínů!, takže tě nemám ráda, teď budu mít nutkání je koupit, Dari...klid..šetříš, nenech se zlákat :D
    P.S.: Jsem trochu prdlá, takže tohle je u mě normální :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)