Avon duo na francouzskou manikůru

pondělí, června 11, 2012

Protože se zítra chystám na slavný výlet do Prahy, tak jsem si řekla, že bych měla trošku "reprezentovat" a hodit se pořádně do gala. Takže jsem se večer velice řádně vykoupala (ne nebojte, i normálně se denně sprchuji), dala si masku, pořádně se nakrémovala ... Sami to znáte. A pak jsem si řekla, že bych si mohla vytvořit i krásné nehtíky. Protože jsem nedávno od mamči dostala sadu na francouzskou manikůru od Avonu a neměla šanci ji vyzkoušet, tak právě včera dostala svou šanci.


Sada, která se za (katalogovou) cenu 259 Kč prodává, obsahuje bílý lak (12 ml) +barevný lak (12 ml) + 30 ks ochranných proužku na nehty (osobně je nepoužívám, takže jsem je pochopitelně nevyfotila :D ale dokážete si je představit)


Nejdříve jsem nehty přetřela světloučkým lakem na nehty od NYC, který jsem pořídila nedávno v Rossmanovi (v podstatě místo podlaku/báze, nebo jak tomu říkáte), aby nehty dostaly kvalitní základ. Použila jsem odstín Carried Away. Lak slibuje o 50% pevnější nehty a až 7denní výdrž. Toto musím jednoznačně potvrdit. Koupila jsem si rovnou tři v různých odstínech a ve dnech, kdy nejsem v práci, drží jak přibyté.


Následně jsem začala špičky nehtů zdobit bílým lakem a tady jsem si povšimla prvního problému. Lak je absolutně nulově krycí. Pro efekt opravdu bílé špičky jsem musela použít tři vrstvy a musíte uznat sami, že to je zrovna u špiček, u kterých chcete aby vypadali bezchybně docela velký problém. Na druhou stranu doba zasychání je minutka, dvě, což není tak hrozné a pracovat se tedy dá celkem rychle.


Nakonec už zbývá jen přetřít nehty úžasně krásným meruňkovým lakem (normálně jsem se do něj zamilovala) pro dokonalý efekt. Nehtíky vypadají naprosto svěle, nemyslíte?


Pozor, chyba lávky! Už druhý den se začala barva loupat a bílé špičky byli ty tam! Stačilo si jít čistit zuby, ruce lehce namočit a bílá barva se začala rozpíjet! Meruňková sice držela, ale na co mi to je, když musím každý den přetírat špičky?

Pro mě je tedy tohle "duo" rozhodně jedním z největších zklamání. Ikdyž, meruňkový lak si nechám, s tím jsem spokojená. Celkově tedy 5/10 bodů a doporučení se lakům rozhodně vyhnout.

Jaké jsou vaše zkušenosti s laky na francouzskou manikůru?

P:S: Nezapomínejte hlasovat zde.
.

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Avon nepoužívám, takže nemohu soudit, ale lakování se povedlo, šikula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Zkouším sem dávat i jiné značky, tak uvidím, jak se to uchytí.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)