May favorites aneb co se v květnu podařilo

sobota, června 02, 2012

Máme tu začátek června a tudíž je čas na nejlepší produkty měsíce června. Tenhle měsíc nebude tak obsháhlí, vzhledem k tomu, že jsem opravdu v podstatě vůbec nenakupovala, popřípadě stihle většinu věcí zrecenzovat v průběhu samotného měsíce. Alespoň se podíváme na to, co opravdu stálo za to, v případě, že jste něco propásli.
Zároveň předesílám, že příští týden odstartuji novou giveaway. :-)
Takže, tento měsíc mě opravdu oslovili .....

Douglas Silky cleasink milk
K tomuto odličovacímu čistícímu mléku jsem se vrátila zhruba po měsíci a vůbec nechápu, jak jsem ho mohla ze svého rituálu odličování vynechat. Recenze zde.
Garnier Skin naturals
Jeden z vydařených pokusů nalézt dobrý denní krém za přijatelnou cenu. Celou recenzi naleznete tady.
Maybelline color sensation lipstick
Mou jedničkou je odstín 612 Peach pearl diamonds. Více jsem o něm psala zde.
Rimmel mono Glam' Eyes
Mono stíny od Rimmel s úžasnou pigmentací v nepřeberných barvách. Info zde.
Rimmel match perfection consealer/NYC bronzer
O korektoru od Rimmel jsem psala už v dubnu a ze seznamu oblíbenců nezmizel, stejně tak jako bronzer od NYC. Jsou prostě úžasní!
Balea sensitive
Přichází léto a to u mě znamená hodně vysušené rty. Za květen jsem stihla spotřebovat už dvě balení tohoto skvěle hydratačního balzámu za neuvěřitelnou cenu.

Ralp Lauren Big Pony
A nakonec má nová vůně, do které jsem se zamilovala. Big pony 3 od Ralpha Laurena.
Obsah: Ralph Lauren Big Pony 3 pro ženy je vůně charakteristická svým svobodným duchem. Jejím cílem jsou rebelky a nezávislé ženy. Číslo 3 je jasně oranžové, zdůrazněné na slunně žlutém flakonu. Parfém obsahuje šťavnaté hrušky a neodolatelné mimózy
Určitě jste zaznamenali masivní kampaň, která k parfémům probíhá. Tato vůně je těžší, ale má naprosto nepřekonatelnou výdrž za přijatelnou cenu. Nejradši bych si domů pořídila všechny čtyři.  Skvěle doplňuje mou sbírku parfému od Britney. :-)

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)