Rimmel London

pátek, června 15, 2012

Počínaje dneškem jsem si pro vás připravila menší "beauty serii". A o co že se jedná? Postupně vám budu přinášet tutoriály, neboli postupy/nápady na líčení, ovšem vytvořené pouze pomocí JEDNÉ značky. Možná si říkáte, že je to blbost  nic zajímavého to nepřináší. Ale pozor, dejte si ruku na srdce, nepoužíváte obyčejně k líčení ty nejlepší produkty od značek, které vám nejvíce sedí? A co když tenhle dobrý primer dělá z támhletěch hrozných stínů nejlepší stíny na světe? POROVNÁNÍ, to je to, čeho bych v těchto sériích chtěla dosáhnout. Zároveň u každého produktu bude odkaz na recenzy, kterou jsem o něm již napsala předtím. První značkou nemůže být nic jiného než Rimmel London.


Co budu dnes používat?
 Fix and Perfect Pro Primer: vůbec první primer, se kterým přišla dostupná kosmetická značka
25 Hour Lasting finish foundation: můj odstín je 103 True Ivory
Stay Matte powder: verze 001 Transparent
Match Perfection Blush: použila jsem odstín 003 Medium
Duo Eyeshadow: stíny z kolekce Glam Eyes-verze Walnul Pearls
Vollume Accelerator Mascara: můj nejnovější přírůstek do rodinky Rimmel, recenze ještě není, takže se na ní podíváme podrobněji tady
Royal Lip Gloss: dnes použiji odstín Candilicious

A jdeme na to:
Nejprve tvářička hezky bez make-upu. Můžete vidět znatelné zarudnutí, pihy. Prostě naprosto normální pleť.
Nejdříve použiji denní krém. Postupně pak nanáším primer, aby makeup co nejdéle vydržel.
Po nanesení makeupu se zarudnutí ztrácí, makeup maskuje kožní nedokonalosti i malé pihy. Pleť krásně sjednocuje, zmatňuje, dodávájí svěží vzhled. Kdo potřebuje ještě více zmatnit, použije pudr.
Lasting finish říká, že by měl vydržet 25 hodin. To pochopitelně nevydrží, ale to jste stejně tušily, že? Zajistí vám příjmené celodenní líčení bez obav z rozmazání, či "ztráty" makeupu. Přes den stačí přetřít kompaktním pudrem a je to.

Lesk dodá rtům opravdový "shine look" jakobyste se právě napily. Nicméně vydrží zhruba hodinku a s každým přetřením rtů se ztrácí. Není lepivý a z široké škály barev si vybere snad každý.
Řasenka Volumme Accelerator na mě udělala opravdu dojem. Řasy neuvěřitelně skvěle prodlouží a dodá jim na hustotě. Bohužel je však už nenatočí a po pár hodinkách se začně rozmazávat. Řasenka sama o sobě je hodně "mokrá" a kartáček je hodně těžký a docela špatně se s ním pracuje. Dalí vrstvu můžete nanášet až po dokonalém zaschnutí vrstvy první a to už prostě tak svělého vzhledu nedocílíte.
Docela škoda, za 250 Kč bych si představovala trošku něco jiného.
 A teď už celkový look. Jak jsem již psala nahoře, zvolila jsem oční stíny Walnut Pearls, o kterých jsem již psala. Vzhledem k tomu, že Rimmel nevyrábí primer pod oční stíny, ani bázy, tak jsem je aplikovala bez ní. Musím říct, že na očích vydrželi pěkně dlouho, přeličovat jsem je musela zhruba po 6 hodinách, což je myslím perfektní výdrž. Nicméně bez báze nevytvořili tak krásné barvy a nedalo se s nimi tak lehce pracovat. Tady na té fotce jsem smyla lesk a použila lasting finish rtěnku z kolekce Kate Moss v odstínu 03. Pracuje se s ní velice lehce, je krásně krémová, nezalézá do "vrásek". S výdržností je to už na "štíru" více, jakmile se napijete, je ta tam. Co mě ovšem na celém "testu" zklamalo nejvíc, byla tvářenka. Je strašlivě prášivá, všude lítá, odstíny se nedají barevně zpracovat .... Ve výsledku vypadá dobře, ale ta práce s aplikací ....



Tak co myslíte? Líbí se vám nová "beauty serie"? Piště mi návrhy značek, které byste chtěli vidět.
P:S: Novinky v blog sale


You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)