BrowZings

čtvrtek, července 26, 2012

Patřím mezi ty, kterým matka příroda zrovna moc husté a plné obočí nenadělila a proto se o něj musím jak se patří starat. Jistě hodně z vás ví, že Benefit je péčí o obočí tak trošku proslavený a jeho brow bary proslulé. 


Já se nevydala přímo do brow baru, ale spíš na obhlídku toho, co bych těm svým dvoum obloučkům dopřála. A jak jsem tam tak vybírala u stojanu Benefitu, přiskočila ke mně jejich "asistentka" (upřímně nevím, jak tyhle lidi nazvat) a hned se mě ujala a začala mi s vybíráním pomáhat. Jukla na mě a doporučila mi brow zings.


Slečna mě hezky usadila na židličku a bez okolků se dala do práce. Odlíčila mi obočí a oči, nanesla brow zings a lehké denní líčení. A to byla paráda, když se na mě ze zrdcadla smála uplně jiná obočí, než která k Benefit stojanu přišla. :-) Teda musím říct, že od slečny vypadaly opravdu naprosto božsky a já se doma vždy tento look taky snažím vykouzlit :-) Takže jak jinak, než že jsem si ten zázrak odnesla domů. Trošku se mi protočili panenky, protože stojí 850 Kč plus tedy 20% sleva a jsme na nějakých 730 Kč. Jenže postupem času jsem přišla na to, že taková investice se opravdu vyplatí.


Co to tedy vlastně je, ty brow zings? Jedná se o set na obočí, obsahující gel a pudr. V balení dostanete také plochý štětec na nanášení pudru, kolmý na gel a malou pinzetu. Samozřejmě je zde obsaženo i zrdcátko a co mě potěšilo nejvíce, je malý příruční "návod" jak vlastně na to. Jinak pochopitelně jako vždy, balení a desing Benefit produktů je naprosto nepřekonatelný.


Brow zings se prodávají ve třech variantách light/medium/dark. Slečna od Benefitu na mě vyzkoušela jak verzi medium tak light a nakonec mi poradila, ať si odnesu light verzi. Ono se to nezdá, ale i light odstín je docela tmavý. Nebo tmavý, ono brow zings pro blondýnky zrovna nebude, což jste dle barviček určitě pochopili :-)


 Takhle tedy vypadá moje obočí bez jakýkoliv úprav, tak jak si roste.


Tady vydíte obočí po nanesení pudru. Pudr by se měl aplikovat až na gel, který by měl zafixovat, ale můžete ho použít i samostatně. Obočí má pak více přírodní vzhled a není to tak násilné.


 A tu obočí po nanesení gelu. Takhle z blízka to vypadá docela děsivě :D


A tady už výsledný efekt. Neporovnatelné, že? Co oceňuji na brow zings nejvíce, je fakt, že obočí vydrží v tomto tvaru celý den. Sama aplikuji postup, že obočí nejdříve upravým gelem, následně nanesu makeup na obličej a pak přejedu obočí pudrem. Vše vypadá krásně, přírodně, nic se vám nerozmaže a vydrží. Pro mě dokonalý zázrak!

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. Nad tím jsem přemýšlela, když jsem si obarvila vlasy na tmavo. Pohled na blond až skoro neviditelné obočí nebyl nic moc, ale nijak jsem nechávala. Po čase jsem zjistila, že mi ztmavlo samo. Úpravu moc neřeším, protože jsem měla pár nehod a obočí to odneslo, tak mi ho zdobí jizvy a proto je jedno kratší, jinak menší úpravy dělám, aby přerostlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je dobrý, takový efekt moje obočí nemá :D

      Vymazat
  2. fajn článek, jen mě tahá za oko to "plnné":) Plné by stačilo...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)