Překvapení od Catrice

pátek, srpna 10, 2012

Při poslední návštěvě Rossmannu jsem jen tak mimochodem prošla kolem stojanu Catrice. Od této značky jsem mimochodem až do této chvíle nic neměla. Nicméně, ve stojanu bylo několik výrobků ve výprodeji. Původně jsem chtěla vyzkoušet stíny Made to stay, ale byly tam už jen odstíny, které mi nic neříkaly. Chtěla jsem odejít, když jsem si nakonec všimla rtěnky, které byla ve slevě taktéž. A tak jsem si řekla, proč to za 50 Kč nezkusit? A tak jsem narazila na super levnou dobrou rtěnku. Kdo by to byl řekl?


Rtěnka je schovaná v příjmeném kovovém, stříbřitém balení s logem Catrice po obvodu. V dolní části je plastové průhledné dno, kde je umístěný nápis samotné rtěnky. Ta moje je z kolekce Ultimate shine, odstín 050 Simply Rosewood. (jaký seriál se odehrává v tomto městě? nemůžu si vzpomenout :D). Rtěnka má 3,5 gramu, což je takový slabší průměr. Většina rtěnek je totiž na pomezí 4-4,5 gramu produktu. Co mě překvapilo je expirační doba pouhých 18 měsíců, kdežto většina rtěnek má toto období prodlouženo na 24-30 měsíců. Ne že byste ji za tu dobu nestihli spotřebovat, to ne, ale je to zajímavý úkaz. 


I rtěnka samotná má po celém obvodu logo Carice, až jsem si myslela, že je to snad Channel, nebo Dior. :-) Není nad elegantní balení, že? Když jsem rtěnku vysunula z balení, přišla mi barva jako taková směs mezi fialovou a hnědou. Ovšem jak jsem se spletla! Na ruce vypadá jako tmavě purpurová? Nebo růžová s modrými podtóny? Jak jsem již psala v úvodu, rtěnka patří do kolekce Ultimate shine a je lesklá. Neobsahuje ovšem žádné třypky a je velmi krémová. Po nanesení mi vůbec nepřišla jako rtěnka, ale spíš jako kvalitní, hustý balzám. Věřili byste tomu? Během dne přežila i menší napití a jinak se držela bez problémů zhruba 2 hodinky. Na rtěnku za pár kaček super výkon.


Je tedy vůbec něco, co jí můžu vytknout? Nikdo není dokonalý a odpoveď zní logicky Ano. Postupem času mi totiž začala zalézat do rtů. Nerozpíjela se, to ne, jen se tam jaksi usadila. Spravila jsem to přejetím balzámu a opětovném nanesení rtěnky.


Za mě tedy 9/10 bodů a pro vás typ na to, co si rozhodně nenechat ujít :-)

You Might Also Like

11 úžasných komentářů

  1. Simply Rosewood mám taky, je zvláštní, že na mě jde jako by do fialova, kdežto na tobě mi přijde do hněda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi v obalu přišla do fialova. Asi záleží na vlastní barvičce rtů

      Vymazat
  2. Ta barva se mi hodně líbí, od té doby, co jsem si pořídila hnědý balzám, se mi líbí i takto zabarvené rtěnky :) Pokud jí seženu, tak si ji koupím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pretty Little Liars se tam odehrávají :) krásná barva!

    OdpovědětVymazat
  4. ved v Rosewoode sa odohrava Pretty Little Liars ;) a na takyto odtien by som sa ja asi neodvazila, ale inak catrice ruze su velmi dobre, sama mam 2 :)

    OdpovědětVymazat
  5. no,já ji mám taky a na mě je fialovorůžová...

    OdpovědětVymazat
  6. Nedalo mi to a podívala jsem se na svou novou rtěnku z Inglotu a ta má trvanlivost dokonce jenom 12 měsíců! Má 4,5g a mám dvě podobné barvy a další milion jiných rtěnek, tak nevím, kdy to všechno spotřebuju. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na 50 korun bych jí teda netipovala, vypadá dražší :D

    http://therealbluefairy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty z kolekce Ultimate Color taky nejsou špatné. Mám jednu (odstín Marron), docela pěkně drží a mám pocit, že mi rty dokonce hydratuje - a to na suché rty dost trpím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)