Tip pro suché ručky

sobota, srpna 11, 2012

Když jsem konečně dostala v práci volno a vrhla se na dovolenou, nemohla jsem odjet bez nenalakovaných nehtů. Přijde mi to vždy jako svátek, když mám víc jak tři dny v kuse volno a můžu si nehtíky ozdobit. Řádně jsem se vyřádila, ale po odlakování jsem měla hodně vysušenou kůžičku kolem nehtů a protože jsem u sebe zrovna neměla krém na ruce, běžela jsem do drogérky pro něco malého, rychlého a účinného. Světe div se, objevila jsem tento zázrak. 


Představuji vám krém na ruce a nehty od německé? značky drogerie Kamill. 20 ml krému za 20 korun. Zaprvé, nepřekonatelně voní a připomíná mi takový ten klasický modrý krém od Nivei. Balení je praktické, v malém kalíšku na šroubování v nádherné zelenavé barvičce. Zadruhé, malé balení padne do každé kabelky. Zatřetí, krém je neskutečně hustý, bezproblémů se roztírá. Stačí nanést minimální množství a kůžička po něm zůstane krásně jemná několik dní. Kdoby to byl řekl? 

Jestli zrovna po takovém krému toužíte, rozhodně ho nepřehlédněte. Najdete ho ve stojanu s miniprodukty v každé prodejně. 

P:S: Prodává se i 100 ml verze

You Might Also Like

9 úžasných komentářů

  1. Jojo, Kamila mám taky moc ráda!:) Měla jsem tohle menší i větší balení, a díky roztomilosti to u mě vyhrálo tohle menší:D

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě vyzkouším, teď mi totiž dochází olivová indulona :)

    OdpovědětVymazat
  3. I já ho používám, taková roztomilá krabička :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, tak to díky za tip... mě trápí suché ruce neustále :(

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za tip.. modrou niveu mám ráda, tak tohle také vyzkouším! :)

    Na mém blogu GIVEAWAY http://petulabook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já se na něho minule dívala, ale na to normální balení, ne tuhle ,,mističku". :) Tak teď zas nevím, jestli koupit ten normální, nebo tento ! :D Nebo rovnou oba ! :D Achjo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)