Too Faced Eyeshadow Insuarance

středa, srpna 15, 2012

Jediný důvod, proč se netěším na léto je fakt, že se mi budou rozmazávat, slévat a stékat oční stíny. Myslím, že to známe všechny moc dobře. Jaký pomocník nás před těmito neduhy ochrání? Jedině pořádný primer, který stíny k víčku doslova přilepí. Já jsem letos konečně ulovila primer od Too faced a víte co, odteď už nebudu mít jediný důvod proč se na léto netěšit :-)


Tento malý zázrak seženete v Sephoře za 350 Kč v krásné modré, tubičkové balení, s povedeným designem. Tento primer je v klasické verzi, nabízejí ovšem i speciální na pigmenty a spoustu dalších vychytávek.

Primer je velice, velice krémový. Musíte ho pořádně zpracovat a rozetřít na celé víčko, aby se pořádně vsákl a nikde ho nezůstalo víc, než je nutno, pak by měl totiž opačný efekt. Stíny po něm opravdu drží pořádně, nestékají a co víc, funguje tak trošku i jako báze a stíny jsou po něm výraznější. Postupem času se vám to ani zdát nebude, ale když jsem ho použila poprvé, nevěřila jsem svým očím.

Tím jak je krémový, by nemusel tak moc fungovat u někoho, kdo má hodně mastná víčka. Tomu bych nejspíše doporučila spíš klasický primer na vodní bázy jako má Urban Decay. Je možné, že někomu vyhovuje i Elf, nebo Essence, to opravdu netuším. :-)

Já za sebe říkám, že tento chlapík mi bude dělat společnost už vždy a zařadí se mezi stálice, které budu neustále kupovat znovu a znovu. 


You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Tak teď jsem se na 120% rozhodla že si ji koupím. Mám jen tu od Essence a že by to byl zázrak planety se říct nedá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprotsto souhlasím. Tahle investice se skutečně vyplatí

      Vymazat
  2. mám ho napsaný na wishlistu. ale buď ráda, že se ti stíny slévají jen v létě, u mě je to celoroční problém. i když částečně ho řeším bází Artdeco, která je také opravdu dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? o té jsem nic moc zatím neslyšela

      Vymazat
    2. vážně ne? to je zvláštní. já jsem ji kupovala právě proto, že se u všech blogerek snad nejvíce opakovala.

      Vymazat
    3. Vím, že existuje, ale neslyšela jsem na ní tolik chváli jako třeba na Too Faced

      Vymazat
  3. Já mám ten od Essence, moc mi nevyhovuje a proto ho skoro vůbec nepoužívám. Možná o této přemýšlím, ale hlavně aby se našlo využití :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)