Můj ne moc Senzační březen

čtvrtek, března 28, 2013

Krásné ráno :-) dnes i já přispívám se svou troškou do mlýna a nejde to jinak, než se vyjádřit k měsíční krabičce, Senzaboxu, jak jste již ostatně zvyklé. Zřejmě se divíte, proč o Senzaboxu píšu tak pozdě, ale on mi prostě dorazil až včera. V Intime (jak ironické) se mě prostě rozhodli ignorovat a tak mi boxík dorazil až týden po všech ostatních. Hrůza! Takže jsem jim napsala pěkně peprný email a svou story uvádím níže.


"Dle očekávání mi v 7:30 přišla potvrzovací sms o doručení balíčku na mnou udanou adresu mezi 8-12 hodinou. 
Vzhledem k tomu, že jsem balíček očekávala ve čtvrtek a tak se i zařídila, nebylo již v mých silách zařídit se tak i na pátek a proto jsem hned využila kontaktní číslo na doručovatele, uvedené v sms. Vytočila jsem tedy číslo a ozvala se mi žena kterou jsem požádala, zda by byla možnost doručení balíčku na jinou adresu, než která je na něm uvedena.Odvětila že ano a tak jsem jí nadiktovala adresu, na které jsem se toho dne  nacházela. Načež mi bylo odpovězeno kladným souhlasem na doručení balíčku. 
V 10:21 mi zvonil telefon.  Dotázala jsem se, zda je slečna/paní již před domem, načež mi odpověděla "Jasně, jinak bych přeci nevolala". Poprosila jsem jí o trochu strpení a vydala se na cestu. 
Když jsem ovšem před dům dorazila, nikde jsem  automobil In Time neviděla a tak jsem raději dvakrát přešla po okolních silnicích, abych se ujistila, že není zaparkováno nikde jinde. Bohužel jsem v hledání úspěšná nebyla a tak jsem se navrátila do domu. Opakovaně jsem se snažila kontaktovat doručovatelku na telefonním čísle, ale pokaždé jsem byla neúspěšná. "


Takže balíček mi dorazil výtězoslavně včera. Mezitím jsem pochopitelně shlédla všechny uveřejněné recenze a překvapení tak bylo v tahu. Nu což, alespoň že už mám toho krasavce doma.


Krabička se tento měsíc opravdu povedla a kdyby takhle vypadala každý měsíc, vůbec bych se nezlobila. Design je suprový, lýka jsme se očividně také na dobro zbavili a také nás nezatěžují zbytečnými letáky. Nejlepší věcí je pro mě rozhodně tužka na oči Aqua Eyes od Makeup Forever. Toužíce kolem nich kroužím měsíce v Sephoře ale ještě nikdy jsem se je neodolala koupit. Takže až tuhle nádheru vypotřebuju, konečně se zásobím a nikdy nic jiného už nekoupím (je totiž opravdu perfektní). Značka Anatomicals pro mě není neznámá, ale přeci jen v našich končinách pro leckoho ano. Tajně jsem doufala v oční krém, protože zřejmě nikdy nenajdu ten správný a dokonalý, ale balzám funguje skvěle a přítel si pochvaluje banánovou vůni. Na masku jsem zvědavá. Osobně je používám tak jednou za dva měsíce (já vím, ošklivá, ošklivá holka!), takže proč nevyzkoušet něco nového? Krém od Weledy byl na první použití velice příjemný, i když mi přišlo, že až moc vodový (pravděpodobně ho budu používat jako krém na ruce a přihodím ho do kosmetické taštičky). Zrcátko přímo od Senzaboxu je příjemnou novinkou a světe div se, vidím se v něm a to dost dobře! (už je v taštičce) Nakonec mi tu zbývá šampon, který dám mamce, vzhledem k tomu, že je na barvené vlasy (škoda, že nedorazila maska), ale to se nedá nic dělat. Pak tu máme ještě diskutovanou micelární vodu od Dermacolu, která je ovšem nechvalně proslavena všemožnými fuj látkami, které obsahuje a tak tedy bude jedinou věcí, která z boxu poputuje rovnou do koše. 

Nevím tedy jak vy, ale já jsem moc spokojená a Senzabox mě tímto vydáním definitivně přesvědčil o pořízení předplatného (i když pouze toho 3měsíčního).
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

9 úžasných komentářů

  1. Já jsem si kupovala posledně únorový senzabox a byla jsem zklamaná, tak jsem si březnový neobjednala a lituji toho :(

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. S doručováním je vždycky problém... Česká pošta - děs, s DHL jsem si už taky užila (ve dvě hodiny odpoledne bez jakéhokoliv varování předem mi zvoní telefon: "Tak kde jste?" "Prosím? Kdo tam?" "No já tady na vás zvoním..." "Kdo tam?" atd...). Snad to příště bude lepší. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiši! Tak to je jednání. Fakt hrůza tyhle rádoby super firmy

      Vymazat
  3. já jsem byla s intime taky dost nespokojená, u nás není s českou poštou žádný problém, protože jsme na vesnici a poštačky jsou fakt super, ale koukám že jsem asi jediná spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to zase jo, pošta se mi nikdy ani balík doručit neobtěžuje a rovnou hází oznámení na poštu a to i když jsem doma.

      Vymazat
  4. Pěkný blog!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)