This ... or that?

středa, března 20, 2013

Krásné, zasněžené ráno :-)
Doufám, že jste během týdne venku nezmrzli v tom našem bílém království. Dnes pro vás mám This or that Tag, který se poslední dobou začal objevovat na jednotlivých blogech. V poslední době jsem přečetla třeba ten u Rory nebo Evelin a zalíbili se mi natolik, že jsem se je rozhodla sepsat i já. 
P:S: Módní otázky jsem vynechala, přeci jen tu nejste na fashion blogu. Nahradila jsem je jinými. 
Krásné počteníčko. 

1. Bronzer nebo tvářenka? 
První otázka a už nevím, pro co se rozhodnout :D Na každodenní líčení používám jak bronzer, tak tvářenku. Bez nich je podle mne obličej až moc mrtvolný a tak nějak "nedodělaný". Kdybych však měla sáhnout opravdu jen po jednom, tak to bude bronzer. Pořádné konturování obličeje je základ, bez kterého nemůžu existovat. A přinejhorším, se bronzer vždy dá jako tvářenka využít. Konturovat totiž růžovou by asi nebylo to nejlepší. 

2. Linky nebo řasenka? 
Ha, řasenka, to je jasné. Linky rozhodně do mé každodenní rutiny nepatří, ale bez řasenky bych nikam nevylezla. Kolikrát, když se mi nechce líčit, tak jen nahodím výraznou barvičku na rtíky a řasy doslova zasypu pořádnou zhušťující řasenkou. Zkuste to schválně někdy obráceně. Použijte pouze linky a žádnou řasenku.... Bude to, přinejmenším zvláštní. 

3. Makeup nebo korektor?
To je opět výběr :D :D Řeknu makeup, protože ten používám každý den, na rozdíl od korektoru, po kterém sahám v případě nouze. Kvalitní makeup také většinou dokáže menší nedostatky zakrýt, takže korektor ani není potřeba.  

4. Neutrální, nebo barevné oční stíny? 
Pro každodenní líčení rozhodně neutrální, i když občas mám náladu na to, se pořádně vyřádit a zvolím pěkně křiklavé líčení. 


5. Štětce nebo houbičky?
Houbičkové aplikátory jsem měla několikrát, ale žádný mě nepřesvědčil o tom, že by byl lepší jak štětec. S těmi se mi totiž mnohem lépe pracuje. 

6. Dlouhé nebo krátké nehty?
Vzhledem k mé práci krátké, přestože hezky pěstěné nehty na slečnách obdivuji a až jednou v práci skončím, budu si je lakovat jak divá a narůst si je nechám nejspíš až na zem. 

7. Umělé, nebo přírodní nehty?
Skláním své tělo k zemi a klobouk odhazuji v dáli před těmi, které mají umělé nehty. Když vidím ty vietnamčíky v obchodních centrech a maskami na obličeji, jak nehty brousí pomalu až do krve a lepí na to bůh ví co.... Sama bych do toho nešla, ale proti gustu ...

8. Tělové mléko, nebo máslo?
Máslo zkouším teprve poslední měsíc a funguje parádně. Pravdou ovšem zůstává, že mi neskutečně vadí si v té vaničce máchat celou ruku. Fuj. Takže u mě vítězí tělová mléka, pokud možno tak Neutrogena a její pumpičkové aplikátory. 

9. Lesk nebo rtěnka? 
Vždy jsem byla přísným zastáncem lesků, ale jak postupně "stárnu", tak si častěji nacházím cestu ke rtěnkám. Nevím proč, ale najednou mi přijdou praktičtější. 


10. Drogérka, nebo parfumerie? 
Řídím li se přízviskem česká, tak pak drogerie. Z žádné návštěvy prodejen typu Douglas nebo Sephora jsem nebyla tak vytřískaná, aby pro mě byly lepší volbou. Jo to taková Francie, nebo Anglie, kde kolem vás slečny pěkně běhají, dostanete milion vzorků, všechno na vás vyzkouší a nenutí vás pohledem si něco koupit, to je něco jiného. A když k tomu připočtete jejich nekonečné akce a slevy, srdíčko si zaplesá. Hold, Česká  republika no :-(

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Děkuji za zmínku :), poslední otázku u sebe ani nemám, možná ji dopíšu, ale vím, že bych odpověděla stejně jako ty, prostě ČR :(.

    OdpovědětVymazat
  2. ten tag super ;) zhoda tam nastala :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý tag :) u mě je to s těmi linkami naopak. bez linek bych nevyšla, bez řasenky klidně. mám docela husté a černé řasy, takže to není moc poznat.

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý tag.. :) promyšlené odpovědi..to já odpovídala jedním slovem, hihi :D:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)