Sephora: Jumbo Crayon Eye Pencil

čtvrtek, srpna 22, 2013

Ahojky!
Dnes pro vás mám první recenzi na úlovky ze Sephoráckých slev, které jsem ukořistila počátkem minulého měsíce. I když tedy, včera jsem zase viděla na FB reklamy, které hlásají, že slevy pokračují a pokračují, takže je to asi očividně nekonečné. :-) Jedině dobře pro všechny ty z vás, které mají Sephoru ve svém městě. Já jsem vlastně ráda, že ji tu nemáme, sice nestíhám ty neustále se měnící akce, které lákají k nákupu, na druhou stranu ovšem mám alespoň na jídlo a neutratím tam všechny těžce vydělané peníze :D
Kromě proslavených, exkluzivních značek naleznete v Sephoře i její vlastní řadu kosmetických produktů. S čistým svědomím říkám, že mě nikdy nic jiného než jejich rozjasňovače nebralo. Toto tabu ovšem padlo v momentě, kdy Tati z GlamlifeGuru ( mimochodem jedna z mých nejoblíbenějších youtuberek), zveřejnila recenzi na Crayonové jumbo tužky na oči, které si tůze chválila. 
No a když už byla ta 30% sleva na Sephora kosmetiku, nemohla jsem je tam přeci nechat :-)


Sephora Crayon jumbo 12hour liner, jsou jednoduše řečeno jumbo krémové tužky na oči. V Sephoře si můžete vybrat z bezpočtu odstínů a finishů od matných, lesklých, perleťových či třpytivých. Já jsem sáhla po zelené Khaki a jemně perleťové Beige/Gold variantě. Tužky se prodávají za 280 Kč, což je, řekla bych, trošku přehnané, nicméně ve slevě je cena přeci jen příjemnější. 

První vlastnost, které si všimnete, je rozhodně to, jak jsou tužky krémové. Pokud je nanesete a rozetřete, docílíte jemného nádechu barvičky, pokud je ovšem nanesete klasicky ve vrstvě, docílíte pořádně výrazné barvy, které na očku vydrží opravdu celičký den! Tužky jsou opravdu voděodolné (bez problému přežily celodenní plavání v bazénu), nijak se nerozmazávají a neslévají. 

Jak jsem již psala, jsou opravdu krémové a tak je třeba dávat si pozor při jejich ořezávání, nejednou se mi je povedlo nalomit :-(. Díky tomu, že tužky jsou opravdu v Jumbo provedení, jemnou linku na spodním víčku s nimi vykouzlíte bohužel jen těžko, což je škoda, ale zase se s tužkou díky její velikosti pracuje dobře na horním, pohyblivém víčku. Beige varianta je vhodná i k projasnění vnitřního koutku, kam nemám problém se s ní dostat. 

Bez obav říkám, že tyto tužky jsou opravdu parádní a s jejich nákupem nemůžete sáhnout vedle. Barevná variace je úžasná, na očku drží a drží a ve slevě jsou i cenově přijatelné. Teď je zkouším porovnávat se Scandaleyes od Rimmelu, jejichž jumbo tužky by měly fungovat na podobném principu. Tak uvidíme, které vyhrají? 


Jaký produkt z kolekce Sephory milujete vy? 
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

10 úžasných komentářů

  1. Líbí se mi víc ta hnědá :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já prostě miluju sephoru ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sephoru poblíž nemám..., na druhou stranu dost ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si říkám, že je štěstí, že je až v praze :D

      Vymazat
  4. my v SR Sephoru nemame :(

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si Jumbo tužku kupovala na základě recenze od Rendy (myslím). Mám odstín gold a jsem z něho přinejmenším rozpačitá. Na mých víčkách totiž tužka "lepí" a znatelně hůř se mi mrká - o suchých očích ani nemluvím:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to mi vůbec nedělá :-(
      Že by tě zlobila nějaká složka?

      Vymazat
    2. Je to pravděpodobné - ale vůbec netuším, co to může být. Zkusím ji použít jako podklad pod klasický stín a uvidím. Zamilovala jsem se do jejich modré, ale asi to podruhé pokoušet nebudu.

      Vymazat
  6. Hodně jsem nad nimi váhala, takže jsem moc ráda, že jsem na tvou recenzi narazila. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)