Nakoupeno: Září

středa, října 02, 2013

Ahoj!
Je tu říjen, no fakt :-( V pondělí jsem nastoupila do školy a už teď se mi tam nelíbí :D Třetí semestr je prostě nejhorší. Milion nových předmětů, opustila mě má "sparing partnerka" se kterou jsem vzorně ve škole sedávala a pracovala na semestrálních pracích. No je to na houby. 
Nicméně, dnes jsem připravila klasický měsíční pohled zpět na nakoupené výrobky a tedy, musím se stydět. Ano, byly Dny Marianne a to znamená zvýšený výčet nákupů, ale nedržela jsem se ani v drogériích. Ach jo, trend spotřebovávání se tímto oficiálně přerušuje. Pojďte se mnou na tu hrůzu mrknout. 






10 věcí (pro mou maličkost, ne dárky, ty nepočítám) jsem nakoupila na Dnech Marianne. Přečíst jste si článek o celém mém nákupním dni mohly přečíst zde a tak zřejmě nemá cenu to nějak dále rozvádět. 


Pamatujete akci -50% na sortiment Nivea minulý měsíc v Tetě? No tak minulý víkend byla tato akce také v prodejnách Albert a tak jsem nakoupila to, co v Tetě již nebylo. Ukořistila jsem svůj oblíbený oční krém, který jsem tu již několikrát vychvalovala do nebes a recenze byla tady. Pak odličovací vodu do vany, nějaký ten toner, peeling a slavné tělové mléko do sprchy, na které jsem všude slyšela jen chválu. Celkem je to tedy 5 výrobků. To jsme na 15, ach jo :-( Jedeme dál. 


Tento měsíc byla také akce u Elfu, který všeobecně moc nemusím, no ale čert chtěl, že Emily Noel83, zrovna recenzovala nové výrobky, kterých se akce také dotkla no a tak jsem je musela pochopitelně mít. Ukořistila jsem dva zapečené stíny, jednu tvářenku, rtěnku, balzám a malý Stipple Brush. Recenze vás rozhodně nemine! Přidávám do bilance dalších šest produktů a jsme na 21. 


V DM jsem ve slevě nakoupila peeling od Neutrogeny a stejně tak i hydratační krém stejné značky. Přihodila jsem ještě suchý šampon, který se mi podařilo tento měsíc spotřebovat a žít bez něj prostě nejde. Tři věci v košíku a máme tu číslo 24.


Posledním nákupem byl Rossmann, který tu nesmí chybět. Color Infaillible Eyeshadow byly v akci za 100 Kč a krémová tvářenka za 49 byla až moc krásná na to, abych jí tam nechala. 

Tradá, mám tu 26 nových výrobků za měsíc září. Jsem fuj, ošklivá holka a měla bych se stydět!

Co vy a vaše nákupy? 

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Jako dost dobrý, já tohle nenakoupím ani za měsíc :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. -_- ona to kúpila za mesiac ..takže trošku nevydarené

      Vymazat
  2. Hezké, taky jsem se v září nějak rozšoupla a mám hooodně nových věcí :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. To sis musela udělat radosti :), já mám vždycky z nových výrobků radost do doby, kdy si všimnu, že mi jen leží v šuplíků a padá na ně prach :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsak je musis pouzivat :) ja se na ne vzdycky hned vrhnu

      Vymazat
  4. Jé, ty krémové tvářenky jsem u nás vůbec nezaznamenala, natož za tak krásnou cenu... No, nevadí. :)
    Jinak ale moc hezké nákupy, jsem zvědavá na všechny recenze. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)