Maybelline: Dream Lumi Touch Concealer

pondělí, května 12, 2014

Krásné pondělní ráno. 
Dnes si budeme povídat pohádku o tom, jak se Kačenka těšila na balíček ze zahraničí, který jí měl přinést dlouho očekávaný a vytoužený Dream Lumi Touch highlighting concealer. Slyšela a četla na něj desítky pozitivních recenzí, tucet jejích oblíbených, zahraničních blogerů a youtuberů ho miluje a tak logicky ani ona, ta, která se kochá zahraničními recenzemi a pak vytrvale hledá stejné věci na webech, které doručují do české republiky, nemohla nepodlehnout a odpočítávala minuty do doby, než balíček otevře a uvidí tam jeho ...


... dokonale krásného, jemného, béžového, útlého, do ruky padnoucího Dream Lumi. Přišel k ní krásně zabalen, nový, neposkvrněný, nedotčený a připraven na první použití. Esteticky se jí zalíbil hned. Tušila, že za těch sedm dolarů na feelunique nemůže čekat zázraky a nedokonalý, plastový obal byla schopna přehlédnout. 


Okamžitě ho rozdělala, zkontrolovala datum expirace i zemi, kde se výrobek vyrábí. Vyjmula jej z plastového obalu, který ho chránil před poškozením a jala se prozkoumat i štětinkový aplikátor, který byl tak jemný na dotek. Štětinky krásně střižené do úzké špičky, která přímo vybízela a přímé aplikaci kolem oček a která zajistí, že se produkt jednoduše a dobře zapracuje do pokožky...


...ještě jednou se ujistila, že je vše v pořádku, zkontrolovala i to, že se jedná o nejsvětlejší odstín 01 Ivory, tedy přesně takový odstín, který bude sedět její pleti a povýší jí téměř na dokonalou. Otočila hrdlo směrem dolů a točivými pohyby se jala vytlačit produkt ven a zakusit první aplikaci na pleť. Tak moc se těšila ...


... a z produktu vyklouzl produkt tak ohavný a žlutý, až se zděsila. Co je to? Kde se stala chyba? Kde je můj nejsvětlejší Ivory? Jak budu tento produkt nosit a testovat? 
Na rozdíl od většiny pohádek, tato nekončí dobře, jelikož Kačenka zůstala zklamaná, protože takovou situaci nemohla předpokládat. E-shop také není vinen, jelikož nemůže za to, co výrobce do náplně dá. Kačenka teď neví, jestli si má tento vytoužený produkt objednat znovu a zkusit své štěstí. 
Poradíte sudičky? 
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. to je Ivory asi jako jeden MU od Clinique, co jsem teď zkoušela, ale ten byl teda totálně oranžový...
    co jsem tak zběžně koukla na swatche, tak vypadá světlejší, než u tebe, to by se z toho taky jeden picnul... ale já mám od Maybelline ten Fit Me, který vypadá celkem tmavě, ale na pleti se přizpůsobí, a to jsem fakt bílounká. tenhle ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že vůbec :-( Vypadá to, že mi doma přistál zmetek :-(

      Vymazat
  2. Může to být zmetek, spíš to bude ale celá zmršená dodávka, takže bych ze stejné stránky neobjednávala.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám odstín Radiant a jsem s ním maximálně spokojená. Tento odstín mi pomůže jednak zakrýt tmavé místa pod očima, ale zároveň i prosvětlit (ráda používám světlejší odstíny právě pod oči). Co se týče místa výroby, tak můj pochází z USA. Netuším v kolika odstínech je dostupný v Evropě a zda se jednotlivé odstíny liší podle místa prodeje/výroby, ale zkus se podívat právě na odstín Radiant.
    Mona

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)