Essence: Liquid Ink

pátek, listopadu 07, 2014

Dobré ráno
a vítejte u posledního článku tohoto týdne, který se ponese v duchu recenze, kterou jsem vám slíbila již na začátku týdne a jelikož je jasné, že sliby se mají plnit a to nejen o Vánocích, jsem tu zpět s recenzí na vaši oblíbenou Essence. Dnes se detailně podíváme na tekuté oční linky, které na pultech můžete vídat rovnou ve dvou provedení a to v matné a lesklé verzi. Jaké jsou, jak fungují, jestli se od sebe nějak liší a jestli byste si je měly pořídit vám prozradím, pokud budete číst dále ... 


Jak jsem již psala v úvodu, tekuté oční linky Liquid Ink od Essence naleznete na pultech obchodů ve dvou provedení. Pro zájemce tu je matná verze, kterou naleznete v lesklém černém obalu s modrým nápisem, pro fanoušky lesku tu je ten samý obal avšak s fialovým nápisem. V balení se skrývají 3ml produktu, s klasickou expirační dobou tekutých linek, tedy 3 měsíců. Pro fajnšmekry ještě informace, že linky se vyrábí v Lucembursku. 


Nebudu chodit kolem horké kaše a vrhneme se rovnou do toho. Za prvé, rozdíl mezi matnou verzí a verzí lesklou je nula, nula, nula, nic. Opravdu, rozdíl je vidět pouze v případě, že nanesete hodně tlustou a širokou vrstvu, kterou si ovšem na oko normálně nedáte. Takže super tah výrobce, pokud si potřebujete nutně koupit obě verze a zaplatit tak za stejný produkt 2x. Vy jste teď už však chytřejší a budete vědět, že vám bohatě bude stačit jedna verze. Pokud si důkladně prostudujete balení zjistíte, že matná verze se pyšní přízviskem vodě-odolná a lesklá verze ne. S rukou na srdci a klidem v duši říkám, že jsem v průběhu testování nezaznamenala mezi jednotlivými kousky jediný rozdíl. Ať už se intenzity, výdrže, barvy či rozmazanosti týče. Dle mě jde o identický produkt. 


Na fotce výše vidíte linky v akci po celém dni. Můžete si všimnout velice jemně rozmazaných koncových částí, krom toho ovšem po celý den vydržely perfektně. A to mluvíme o líčení, které v mém případě musí vydržet od osmé hodiny ranní až do jedenácté večerní. Foto také dokazuje, že se se štětečkem dá vykouzlit velice jemná, čistá a úzká linka a není se tak čeho bát. Důležité je, štěteček před použitím o hrdlo balení důsledně otřít, jinak se na něm zachytí nesmyslně mnoho produktu (ilustrační foto dole), se kterým byste se mohly líčit celý týden :-) 
S linkami jsem neměla při nanášení sebemenší problém, i po otření s nimi zvládnete jedním pohybem nalíčit celé oko, produkt se dobře nanáší, nehrudkovatí a nemá tendenci se slévat k záhybům tak, jako to některé ošklivé tekuté linky dělají. Černá je opravdu černě-černá :-)
Linky můžete použít samostatně, tak i na již nalíčené oko očními stíny, jsou dostatečně pigmentované k tomu, aby stín u linie řas překryly. Jelikož se jedná o tekuté linky, mluvíme zde o striktním používání na vrchní, pohyblivé víčko, kde vám vydrží celý den v plné kráse. Po nanesení je nezapomeňte nechat řádně zaschnout a opravujte případné nedostatky ještě za studena, tedy za tekuta, kdy máte šanci případné přetahy opravit. 


Co více na závěr dodat, snad jen to, že tu zase jednou mám velice povedený produkt za pár korun, který se ve vaší sbírce neztratí a bude vašim oblíbeným pomocníkem na denní líčení. 
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

10 úžasných komentářů

  1. Neviem či až tak podarený. Na mňa je ten štetec taký akoby odfláknutý. Veď čo dajme tam nejaký šmejd, ženy sa pobláznia za novinkou, nevadí, že sa s tým nedá takmer pracovať, lebo je to neprakticky tučné, štetiny tvrdé však? Teda toľko môj názor. Ale nevravím, že niekomu nebudú vyhovovať. Len ja som dosť na tie linky a takmer každý deň ich nosievam a nie len tenučké ale riadne linky to musia byť. Prirovnala by som túto linku k NYC Liqid Eyeliner. Riadny BOOM sa okolo nej niesol a keď som si ju kúpila, nuž čo, leží mi v šuplíku lebo nie je zas až taká skvelá ako všetci hovoria. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe říkám, že jsem s manipulací neměla nejmenší problémy. Ano, na štěteček se uchytává až moc produktu, ale to není nic, s čím by si každá dívka neporadila :-)

      Vymazat
  2. Já už jsem strašně dlouho od Essence nic neměla, když tedy nepočítám laky.. některé ty jejich limitky jsou, co se týče laků, dost povedené :) Tak nějak jsem tuto značku již odsunula stranou.. žádný rozdíl mezi těmito dvěma linkami mě ani nepřekvapil, na druhou stranu zase klobouk dolů za výdrž, to bych naopak čekala katastrofu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž bylo právě to, co mě totálně dostalo a ohromilo.

      Vymazat
  3. Zrovna mám od Essence linku ve fixu a jsem spokojená :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Mi se víc líbí ty matné linky, zdá se mi, že vypadají líp než ty lesklé. Ale moc se mi nelíbí ten štěteček, zdá se mi tlustý a vypadá jako "kopyto".

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujala mě ta matná verze, ale když nejde rozdíl poznat, tak je to asi zbytečné :D. Ikdyž je pravda, že linky od Essence jsou docela fajn, tu značku zase tolik nemusím, ale s linkami jsem byla většinou spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  6. Docela mě to i zaujalo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo by u Essence čekal takovou výdrž.. Budu se po nich muset podívat :)

    (Nechápu, že jsem tvůj blog objevila až dneska. Články mě opravdu baví a dobře se mi čtou a budu si muset blog zpětně projet :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)