Rimmel Scandaleyes Mascaras

středa, března 18, 2015

Krásné středeční ráno všem, 
po dlouhé době se probouzíme do slunečného, teplého dne a ne do těch ošklivých, zimních oblůdek, co nás poslední dobou provázely. 
Já vás dnes, doufám, potěším recenzí na dvě z řasenek od Rimmel, které jsem v poslední době vyzkoušela. Nebojte, vím, že to nejsou žádné sortimentní novinky, ale opakování je matka moudrosti a možná jste se k nim, stejně jako já, v drogériích ještě neprobojovaly. To víte, řasy máte jen dvoje a řasenek je tak strašlivě mnoho. 


Dle fotek vám je již nejspíše jasné, že si budeme povídat o dvojici řasenek z kolekce Scandaleyes. Mám tu původní, klasickou, oranžovou Scandaleyesku s krčícím se přízviskem Volume Flash a také její mladší, zelenou, inovovanou sestřičku, která má přízvisko Flex. Designově jsou si rovné jako vejce vejci, ostatně, mají evokovat návaznost a línii. Dočkáváme se tak poměrně mohutného, bytelného plastového obalu (které miluji!) se specificky zakřiveným držadlem kartáčku. Projední balení je označené jako 001 black a obsahuje 12ml produktu (což není, v porovnání s ostatními řasenkami na trhu zas tak mnoho). Flex verze se prodává v jednom provedení, u oranžovky pak můžete sáhnout také po vodě-odolné verzi. 


Pokud se podíváme na to, co výrobce o produktech slibuje, nalezneme se někde tady: Flex verze slibuje skandální extra objem, pružnost řas po celý den, pocit bez zatížení, rovnoměrné nanesení barvy z kartáčku na řasy a řádně černý odstín. Flash verze říká, že její kartáček bez problémů zachytí každou řasu, dodá objem bez žmolků, k tomu přidá natočenost a objem a složení by mělo obsahovat 3x více kolagenu a keratinu než všechny ostatní Rimmel řasenky před tím. Bůh ví, co to má znamenat, jelikož ze složení poznáte asi tak nic.


Co se kartáčků jako takových týče, tak na to, že se oranžová veze ohání tím, že ho má nejlepší a bůh ví co k tomu, jdou oba dva naprosto identické. Ten na zelené verzi je asi tak o milimetr delší, ale ve finále rozdíl ani nepoznáte, pokud se na tento detail nezaměříte. Plastové držadlo se dá jemně přihnout, takže dostat se do ohybů očka by vám nemělo dělat problémy. Štětiny jsou na kartáčku hustě naseté a vzhledem k tomu, že nejsou plastové a tím pádem i snadněji "otiratelné", se k nim zachytává opravdu moc produktu. Tím pádem musíte otírat, otírat a otírat, abyste dostaly požadované množství a neskončily jako panda medvídek. 


A co se řasenek jako takových týče? Flash verze řasy pěkně rozdělí, natočí a prodlouží. Co mi na ní vadí, je ale fakt, že má opravdu strašlivě málo černého pigmentu a tak to v podstatě vypadá, jako když řádnou řasenku ani nemáte. Možná je to to, po čem toužíte, pak do ní jděte. 
U mě osobně lépe dopadla Flex verze. Ta řasy krásně zahustí a černá je dostatečně. Pokud si však nedáte pozor, můžete také skončit s černými cuckami místo řas a také nemá žádný prodlužující efekt. 
Všeho všudy nemůžu říci, že jsem, byť s jednou z jmenovaných řasenek spokojená. Ze žádné jsem si nesedla na zadek, žádná mě nepotěšila natolik, abych opustila své oblíbené. Rimmel umí skvělé makeupy, pudry i produkty na rty. Nicméně na řasenkovém poli se má ještě co učit. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Rimmel mám moc ráda, ale taky musím přiznat, že řasenky prostě neumí.

    OdpovědětVymazat
  2. riasenky su hrozne individualne, ja som tu oranzovu mala a robila mi nadherne riasy :) akurat mi vadilo, ze ta kefka bola strasne velka a furt som sa zababrala vsade okolo :D od rimmelu mi vyhovovala aj glam eyes, ale ta uz sa nepredava :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tyto kartáčky u řasenek vůbec nelákají, takže já bych si je ani v obchodě nevybrala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla tu zelenou a za mě to byl celkem průměr když se na to teď zpětně podívám, narazila jsem totiž na spoustu lepších, tahle mě nijak neohromila :( Ale oranžovou jsem nezkoušela, třeba by mi seděla líp :)

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tu oranžovou, a mně vyhovuje moc... celkově jsou tyhle kartáčky to nejlepší, co moje kukadla mohlo potkat :D Zelenou jsem ještě nepotkala ani nezkoušela, ale ta barva vypadá jedovatě :D

    www.slecnazrzava.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pouze tu zelenou a přijde mi že je pro mě zatím ta nejlepší řasenka ktero jsem měla možnost vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  7. Nic nema na fialovou od Miss sporty - za ty penize to je uplne bomba. Ale s rimmelkama jsem zacinala... moje prvni rasenka byla cerna rimmelka s ruzovovou krajkou :)

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)