Hrabárna: Lesky

středa, května 06, 2015

Ahoj!
Vítám vás u dalšího dílu seriálu na pokračování, tentokrát s titulem lesky. Jojo, myslely jste si, že díl o rtěnkách (pro ty, co nečetly TADY), byl tím posledním o produktech na rty? Kde pak. I když jsem vám v něm ukázala jak klasické rtěnky, tak stainy či pastelky, na lesky jsme pozapomněly. Tedy samozřejmě ne, celou dobu jsem pro ně plánovala samostatný článek, nebojte. Čas na ně přichází právě teď. 
Svou stabilní leskovou kolekci mám rozdělenou na dvě části. První, tedy lesky, které mám vždy por ruce a používám je nejčastěji a pak druhou, která je schovaná ve stole a po které nesahám tak často. V první zmiňované části se nachází 12 kousků, a světe div se, ve druhé jakbysmet. 


Jelikož jsem o většině těchto lesků na blogu již psala, budu vás vždy odkazovat na jednotlivé recenze, takže si můžete velmi snadno dohledat informace a podívat se na swatche těch produktů, které vás zaujaly. A doufám, že jich bude hodně, protože to jsou všechno velmi exkluzivní kousky. (Pro přesměrování na recenzi stačí kliknout na jméno - vím že jste z toho s tímto layoutem, který nezvýrazňuje odkazy trošku zmatené)



Ve druhé hromádce máme lesky, které jsem si úplně totálně neoblíbila, nebo takové, které nejsou právě v kurzu. Třeba vínovou na jaře nosit nebudu a do "používaných" ji hodím až na podzim, kdy pro mě bude barevně aktuální. 

Rimmel Royal Gloss (již se nevyrábí)

Lesky máme za sebou a já se ptám, jaký další díl hrabárny byste si přály? 
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. No wow, těch lesků je :D Já mám dva a doufám, že je v příštím miléniu spotřebuju, lesky totiž vůbec nepoužívám :)

    Co pudry? Nevím, jakou máš sbírku, ale já teď hledám ideální pudr, tak bych se inspirovala :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudry? :D těch extra moc nemám, ale určitě se na ně můžeme podívat

      Vymazat
  2. Já lesky skoro nepoužívám, nějak jsem jim nepřišla na chuť, vadí mi, že se mi na ně lepí vlasy.
    Jinak s tím layoutem to myslím, že jde změnit, aby se ti odkazy zobrazovaly. Když si vlezeš v bloggeru v menu pod Template a pak Customize, pak advanced a u links si změniš barvu nebo přidáš podtržítko, nebo jak chceš. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dříve jsem si pořád kupovala lesky, ale jak jsem objevila krásu rtěnek, tak spíše používám jen řasenky, jen jeden lesk od MissSporty, co mi dovezla kamarádka z Anglie, tak ten je můj oblíbenej a používám ho často. Přemýšlím, jestli už byly v hrabárně produkty na obočí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)