Covergirl Clump Crusher/Max Factor Clump Defy

středa, září 30, 2015

Nestává se mi moc často, že bych si oblíbila jinou řasenku, než jakoukoli z dílny Maybelline. Nedávno jsem dokonce na youtube v kdovíjakém videu slyšela, že se ženy dělí na dvě skupinky. Ty, které bez Maybelline řasenek nedají ani ránu a pak na ty, které je nemusí. A přestože se já řadím do skupinky první, ráda vyzkouším i jiné značky a tak není žádným překvapením, že jsem vybočila z řady i v USA a s nadšením se vrhla na řasenky značky Covergirl. Ta patří za oceánem mezi ty snad vůbec nejpopulárnější a její řasenky mají patřit mezi to nejlepší. 
Jestli se teď na mě zlobíte a říkáte si, proč tu sakra píše o řasence, kterou si stejně nemůžu jít koupit, tak věřte tomu, že ano. Pokud jste o tom ještě neslyšely, tak věřte, že Covergirl se u nás prodává pod názvem Max Factor. A zatím co se v Evropě tato značka tváří jako kosmetika zaměřená na starší generace a trošku luxus mezi drogérkovým výběrem, Covergirl je naopak pěkně živá a hravá, pro slečny, ženy a dívky každého věku. 
A ať už si kupujete Clump Crusher od Covergirl či Clump Defy od Max Factor, seznámím vás s tím, jak tato kráska vlastně funguje. 


V první řadě musím vyzdvihnout úžasné, křiklavě zelené balení a oválný tvar obalu. Jestli se mi něco líbí, tak právě tyto pořádné, "masivní" obaly, které na toaletce pěkně vyniknou. S řasenkou se pak také mnohem lépe manipuluje a dobře padne do ruky. 
Celé balení je navíc vyvedeno velmi lehce a jednoduše. Kromě brčálově zelené barvy si totiž nevšimnete už snad ničeho. Název a značka je vytištěna po straně velmi jemně a nenápadně. 
Řasenka se honosí  přízviskem vodě odolná a prodává se v několika variantách, ta moje je klasicky černá. 
V balení naleznete 13.1 ml produktu, což je na řasenku pořádná porce a klasická 6ti měsíční expirační doba asi také nikoho nepřekvapí. 



Kartáček je jemně zahnutý do tvaru oka a plastový po celé délce. Štětinky jsou také plastové, různé délky a poseté po celé hlavě v pravidelných intervalech. Hlava kartáčku je jemně ohebná, ale nijak extrémně. Díky kratičkým štětinkám na konci kartáčku se hravě dostanete i k těm nejkratším řasám vevnitř či vně očka. Velmi mě potěšilo, že se na kartáček nezachytává extrémně moc produktu a není potřeba ho všude pořád otírat. To mě totiž na řasenkách extrémně rozčiluje. 



Musím vám říci, že jsem si tuto řasenku velmi oblíbila. Řasy krásně rozčesává, neslepuje, nedělá hrudky ani cucky. V průběhu dne neopadává a pěkně drží vlnku. Řasy pěkně prodlouží, ale nijak nezahustí, dávejte tedy pozor, co v řasence hledáte. Při posuzování fotek taky nezapomeňte na to, že mé vlastní řasy jsou dosti mizerné a krátké. :D
Doplním už snad jen to, že ideálního finishe dosáhnete s dvěma až třemi vrstvami a koupat se s ní raději nechoďte, protože zas až tak vodě odolná není. 
Až budete příště v drogérii a Max Factorka bude za nějakou rozumnou cenu, nebojte se jí zkusit.

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Vypadá super, taky bych ji ráda vyzkoušela :) Připomíná mi žlutou od Miss Sporty :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite se po ni v drogerii podivej!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)