Nákupy: USA

pátek, září 25, 2015

Krásné páteční ráno všem, 
dnes jsem si pro vás připravila přehled toho, co jsem si za oceánem pořídila za novinky. Možná se podivíte, proč toho mám tak málo a řeknete si, že jste čekali tunu kosmetiky. Shrnula bych to asi takto, v USA by vám na nákupy nestačil ani milion  a vybírat mezi nekonečnými stojany produktů je taaaaaak moc namáhavé. A jelikož jsem si pořídila také tunu oblečení a limit kufru je přeci jen neúprosný, tak jsem, co se kosmetiky týče, sáhla po tom, co jsem věděla, že mi zaručeně sedne a velmi nutně to potřebuji vyzkoušet. 
Však už se sami podívejte níže, co jsem kupovala na doporučení bezpočtu blogerek a co mi nyní dělá doma největší radost. :-)


Z nabídky značky Physicians Formula jsem sáhla po slavném BB pudru a neméně slavné Organic Mascara. Přesto že právě tato značka patří v USA mezi ty nejdražší z drogérie, tak se na ní často dělají nejrůznější akce a tak mě například řasenka vyšla na 4 dolary místo 11 a také na 6 dolarů místo 15. Jak říkali všichni v Americe, bez slev a akcí se tam ani nevyplatí nakupovat. 
Co se Covergirl týče, nikdy mě nijak extra nebrala. Protože ale vím, že se u nás prodává jako Max Factor, rozhodla jsem se pořídit na vyzkoušení alespoň jednu řasenku, která se ukázala jako velmi dobrá a dělala mi po dobu cestování super pomocníka. Nebojte, určitě se objeví na blogu jako jedna z prvních recenzí. 
Od L'orealu tu mám pudr z řady Infallible, který doplní můj oblíbený makeup ze stejné řady. Dle recenzí se jedná o naprostou bombu a když jsem odjížděla, u nás se neprodával. Jak jsme na tom teď upřímně nevím, ale jistota je jistota. 
Další řasenkou je slavná Get up and Grow od Almay, kterou miluje nejedna blogerka. Upřímně řečeno, kromě této řasenky mě od Almay nic nezaujalo natolik, abych si to přála zkusit a zdárně jsem jejich stojany v drogériích přeskakovala. 
Od Revlonu tu mám jejich tvářenku v kostce, která se podle prvního použití tváří spíše jako rozjasňovač. Uvidíme, jak to s ní půjde dál. 
True Match korektor byl pro mě jasnou volbou. Ideální odstín, příjemná cena a navíc milion pozitivních recenzí na internetu. 
Navštívila jsem také prodejnu MAC, kde se o mě slečna vyzážistka úžasně postarala a doporučila hromadu produktů, které bych u nic měla zkusit. Rovnou jsem si odnesla stín Naked Lunch a dole pak ještě uvidíte rtěnku v odstínu Velvet Teddy. 
Fail na závěr. Chtěla jsem si pořídit nějaký povedený odstín Color Tattoo, který se u nás neprodává. Rozmýšlím, rozmýšlím a nakonec sahám po příjemně vyhlížející barvičce. Až po příjezdu domů mi dochází, že jsem zase sáhla po Bad to the Bronze, kterou tu máme také. No, alespoň je vidět, jak tu barvu miluju :D 


Jelikož jsem úchylná na všechny produkty na rty, které existují, není divu, že jsem si jich přivezla milion. Jistotou je carmex, který v Americe nestojí ani dolar a Maybelline rtěnky na sto způsobů. Tři jsou z matné kolekce a musím říci, že jsou dokonalé!
Dlouho jsem také chtěla vyzkoušet lip stainy od Revlonu, takže jsem se jej koneč'ně odhodlala pořídit. Do košíku také padla novinka od Wet and Wild v příjemném růžovém odstínu. L'oreal balzámek na rtíky byl na mém seznamu také sakra dlouho a jsem tuze ráda, že si jej můžu konečně odškrtnout. EOS milují snad všichni a tak jsem si řekla, že je na čase, abych tyto kulaté balzámy vyzkoušela a udělala si na ně pořádný názor. 
V pastelkách na rty si libuji a tak nebude překvapující, že chci vyzkoušet i další značku. A slavné lip lacquery od L'oreal? Už teď lituji, že jsem jich nebrala víc!


V Bath and Body Works jsem strávila hodiny výběrem a probíráním se slavnými hand sanitizery a nakonec jich mám doma něco kolem patnácti. Dalšími kousky jsou pak tělové krémy a také tělové spreje, které se prodávají v nespočtu variacích a každý si jistě vybere tu, která mu nejlépe voní. P:S: jsou strašlivě veliké a těžké, takže se připravte na to, že vám zaberou sakra velké místo v kufru. 


Nutná zastávka byla i v Sephoře a kdybych mohla, nechám tam asi tak deset výplat. Krotila jsem se, jelikož při našem slavném kurzu dolaru se nákup luxusní kosmetiky až tolik nevyplatil a udělala jsem si radost tímto setem od Too Faced. Jinak mimochodem, ukázka "vzorečku", který jsem k nákupu dostala. Jedná se o purd, makeup a štětec od Bare Minerals. A to jsem dostala hned tři verze, abych mohla vyzkoušet odstíny. Jup, takhle se pěkně chovají k zákazníkům v zahraničí. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

14 úžasných komentářů

  1. Téda, to je spousta skvěle vypadající kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nahodou sis toho privezla dost, hlavne ty produkty na rty, super :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. To je radost pohledět, už se těším na recenze. Značka Bath and Body Works mě hodně láká. A teda koukám na ten dárek k nákupu, to je pecka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní nákupy! A ten dáreček? To je vážně super, kéž by to takhle bylo i u nás:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, škoda, že to u nás takhle nefunguje :-(

      Vymazat
  5. Tak to jsou úžasné nákupy, jen ten nákup z Bath and Body Work, já se tam dostat, tak se tam cítím jako v ráji:-D A dáreček k nákupu je super pozornost, velká škoda, že o tom si u nás můžeme nechat zdát:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Ten "Too Faced set" vypadá kouzelně. Škoda, že u nás nemá Sephora normální e-shop, jako všude jinde ve světě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda obrovská! Hned by se lépe nakupovalo. To samé platí o zákaznickém servise a sbírání bodíků.

      Vymazat
  7. Bože můj, já ti tak závidím návštěvu Bath&Body...! <3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  8. takže produktov na pery by som si možno doniesla veľa tiež ostatné by ma moc nezaújmalo:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)