Almay Get up and Grow

středa, října 21, 2015

Ahojky, 
vítám vás u dalšího článku tohoto týdne. Pevně věřím, že jste mi zimou všechny ještě neumrzly a máte dostatek sil se se mnou podívat na další recenzi. Pořádný čaj už je pro mne momentálně naprostou nutností a neumím si představit, že bych bez něj tohle počasí vůbec přežila. 
Co budu dělat v prosinci, jestli to se zimou půjde takhle dál, to opravdu netuším :-(


Dnes se však článek v duchu zimy tak trochu ponese, jelikož se podíváme na zoubek sněhobílé krásce od Almay, řasence Get up and Grow. Je to jeden z produktů, o kterém se na internetu poměrně často mluví, slyšela jsem ho vychvalovat nejednu blogerku na youtube a když jsem před stojanem Almay v CVS stála poprvé, musela jsem jí ihned přihodit do košíku. Byla by to strašlivá škoda, nechat jí tam a nevyzkoušet, jestli i mým řasám sedne tak, jako mnohým jiným. 


V regále působila velmi nenápadně. Na rozdíl od jiných značek, které jsem v amerických drogériích potkala, si Alamay nepotrpí na výrazné obaly, či křiklavé barvy. Není nijak inovativní, všechny produkty jsou baleny tak nějak standardně a převládající barva je bílá. Skoro se až zdá, že se značka tak trochu zasekla v čase a prodávat by se měla spíše v lékárně, než se být s ostatními značkami sobě podobnými. A nebo mají u Alamay možná rádi klasiku. Kdo ví. 


Reklama slibuje, že vám Get up and Grow zaručí viditelně delší a silnější řasy. Je obohacena o vitamíny, které by měly řasy chránit a předcházet jejich lámavosti a vypadávání. Neměla by řasy slepovat, tvar by měla držet celý den. Řasenka je hypoalergení, neměla by vadit ani extrémně citlivým očím a nositelkám kontaktních čoček. Vyrábí se v hnědé a černé. Balení obsahuje 6.2 ml produktu což je sakra málo! Myslete na to, že některé Maybelline řasenky mají i 13.7 ml. a expirační doba je standardní, 6 měsíců. 


Když už jsem mluvila o tom, že balení řasenky je poněkud starší a ničím nevybočujícím z řady, nebude asi s podivem, že ani samotný kartáček není extra inovativní. Jedná se o klasický, ne-plastový kartáček zakončený štětinkami posetými po celé délce. Všechny jsou stejně dlouhé a rovnoměrně rozvrstvené. Kartáček je rovný, není nijak zahnutý a nijak flexibilní. Což je dost ostrý kontrast proti všemu, co je nám dnes kosmetickými firmami nabízeno.
Překvapivě se s ním pracuje velmi pěkně, dobře se s ním dostanete do záhybů oka a produkt na řasy rovnoměrně rozprostřete. 


Musím říci, že po prvním použití řasenky jsem k ní byla mírně skeptická. Čekala jsem wa wa wům a přitom to bylo takové, hm hm. Pravdou je, že řasenka dodá řasám pěkný objem a dobře je pročeše a drží tvar. V průběhu hne nijak neopadavá, necuckovatí a nežmolkovatí. Vhodným kandidátem tedy bude pro někoho, kdo má své vlastní řasy dlouhé a potřebuje jim dodat už jen objem. 
Pro někoho jako já, kdo potřebuje objem i prodloužení, to ale totální hit nebude nikdy. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. V životě jsem o tomhle neslyšela.Ale řasy vypadají docela pěkně. No žádný produkt asi není zázračný, záleží na tom, co nám dala příroda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě, kor u řasenek :D ale zkusit se musí všechno.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)