Biotherm Liquid Glow Pleťový olej

pondělí, ledna 11, 2016

Dobré ráno, 
vítám vás u první kosmetické recenze tohoto roku a přeji vám krásné pondělní ráno. Po vánoční a po novoroční veselí je za námi, poslední kousky cukroví snědeny a nezbývá nám nic jiného, než se do nového roku vrhnout s nadšením a odhodláním, s čistým štítem a otevřenými obzory. Jj, první dny nového roku mě vždy nutí k super úklidu, přemýšlením nad rokem uplynulým a rozmýšlením nad tím, co že skvělého se bude dít v následujících dvanácti měsících. 
Dopředu říkám, že ani letos vás neochudím o InnerBeauty awards s nejlepšími produkty z uplynulého roku, nicméně stále čekám na alespoň trošku rozumné světlo, které ne a ne přijít. Lepší pozdě, než li vůbec, takže si myslím, že není kam spěchat. Prozatím se podíváme na něco jiného. 


Tím "něčím jiným" dnes bude Liquid Glow pleťový olej od Biotherm. Je to multifunkční, suchý pleťový olej, který má hned několik využití, o kterých si povíme za chvíli. Mezi své hlavní účinky tento olej řadí následující: pleť hydratuje, navrací ji zdravý vzhled a přechází známkám stárnutí. Olej obsahuje vysokou koncentraci antioxidantu astaxantinu který by měl poskytovat ochranu proti vnějším škodlivým vlivům a esenciální oleje, které podporují tvorbu kolagenu v pleti. 


Olej můžete používat třemi způsoby: dvěma kapkami dodejte pleti svěží vzhled, třemi či čtyřmi kapkami pečujte o pleť v noci (na místo nočního krému) a nebo olej použijte ve velkém množství jako masku, nechte deset minut působit a setřete zbytkové množství oleje. Navíc můžete olej jakkoli mixovat se svým oblíbeným krémem. Olej je vhodný pro normální pleť. Balení obsahuje 30 ml a prodává se za cenu kolem 1200 Kč.


Když se ke mně tento olej na testování dostal, byla jsem nadšená. Má krásný obal, skvělé poslání, s aplikátorem se velmi dobře pracuje, můžete skvěle ovlivnit, kolik produktu budete potřebovat. Vše působí hodně luxusně, ostatně, je to Biotherm a o účincích produktů této značky jsem slyšela jen to nejlepší. Olej naprosto úžasně voní a při používání se cítím jak v luxusních lázních a ze začátku jsem si myslela, že dopřávám své pleti něco extra, z čehož jsem byla nadšená. 


Co pro mě je bohužel zklamáním je fakt, že olej nezanechává na pleti žádný dlouhodobý účinek. Ano, při používání je pleť jemná a hladká, přijde mi vyživená. Olej je k ní jemný, utlumuje červenání a neucpává póry, ale tak nějak bych od produktu takové značky čekala více. Jakmile olej byť jednou ve večerní rutinně vynecháte, okamžitě se vám pleť zatáhne a na další použití budete potřebovat pomalu půl balení oleje, aby se pleť cítila dostatečně zavlažená a olej nespolkla jak malinu. Návykové produkty ráda nemám, protože jednoduše znamenají to, že jakmile je používáte, budete je muset používat na vždy. 


Stejnou práci mi udělá jakýkoli jiný produkt značky z drogérie a tak se omlouvám, ale jsem jednoduše zklamaná. 

*

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)