InnerBeauty Awards 2015: Eyes

pátek, ledna 22, 2016

Dobré ráno, 
dnes pro vás mám další díl seriálu InnerBeauty Awards 2015 kde vám představuji ty nejlepší produkty z uplynulého roku, popřípadě kousky, bez kterých si svou kosmetickou rutinu již několik let neumím představit. Na jednotlivé produkty také již byla na blogu podrobná recenze, do které se můžete začíst, pokud budete mít chuť. Nezapomeňte mi také napsat, bez jakých produktů nemůžete žít vy. :-)


Všechny stíny mají tu úžasnou ColourPop strukturu, o které jste už nesčetněkrát slyšeli. Jsou pudrové, ale přitom krémové. Na dotyk jemné a úžasně se nanášejí. Jsou jako máslíčko, které se vám vpije do víčka a po celý den jej neopustí. Vůbec se neslévají, neztrácejí na intenzitě a večer je najdete tak, jak jste je ráno nanesly. Nejlepší je na ně používat prsty, nebo ploché, syntetické štětce, abyste z jejich pigmentace vytřískaly maximum. Těším se dne, kdy se budou prodávat u nás, protože věřte, že už teď mám velký seznam toho, co si u ColourPop při své další návštěvě USA koupím.!



Cover Girl. Musím vám říci, že jsem si tuto řasenku velmi oblíbila. Řasy krásně rozčesává, neslepuje, nedělá hrudky ani cucky. V průběhu dne neopadává a pěkně drží vlnku. Řasy pěkně prodlouží, ale nijak nezahustí, dávejte tedy pozor, co v řasence hledáte. Při posuzování fotek taky nezapomeňte na to, že mé vlastní řasy jsou dosti mizerné a krátké. :D Doplním už snad jen to, že ideálního finishe dosáhnete s dvěma až třemi vrstvami a koupat se s ní raději nechoďte, protože zas až tak vodě odolná není. Až budete příště v drogérii a Max Factorka bude za nějakou rozumnou cenu, nebojte se jí zkusit.


Tužka na obočí od Catrice je mou dvouletou stálicí. Když jsem se rozhodovala, zda sáhnout po osvědčené Rimmelácké, nebo zkusit novinku, rozhodla jsem se zariskovat a udělala jsem dobře. Tužka opravdu pěkně kreslí, má akorátní pigmentaci, v obočí vydrží celý den a zázračně málo se opotřebovává. Před použitím doporučuji obočí řádně pročesat, aby vám při aplikaci po chloupkách nezklouzala. 


Recenzi na tento zázrak čekejte již brzy ... 


Kdo mi nemiloval úžasné Scandalleyes? Pokud se v posledním roce jakákoliv z drogérkových značek vyšvihla a vyšplhala na pomyslný trůn, je to zřejmě Rimmel a to nejen těmito dokonalými tužkami. Řečeno o nich snad bylo už vše, já jen zopakuji že jsou úžasně krémové, lehce se aplikují, na víčku i na "vodní" lince drží celý den, nerozmazávají se a prodávají se v několika barevných variantách. Od klasické černé, přes hnědou, šedou až po fialovou

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Zřejmě nevydržím čekat až se k nám Colour Pop dostanou a nechám si je poslat přes známé z USA. Jinak s tužkou Rimmel zcela souhlasím, na dolní waterline nepoužívám nic jiného než tento nude odstín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně si je poslat nech, jestli máš tu možnost. Není nic lepšího!

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)