InnerBeauty Awards 2015: Pečující kosmetika

pátek, ledna 15, 2016

Krásné dobré ráno, 
dnes vám přináším první díl seriálu InnerBeauty Awards 2015, kde se spolu podíváme na produkty, které jsem si v uplynulém roce nejvíce oblíbila, nebo na stálice, které ze své kosmetické rutiny jen tak nevyměním. Dnes začneme s pečující kosmetikou (na blogu si můžete přečíst i jednotlivé recenze na produkty, či jen juknout na krátký přehled v tomto článku) a já doufám, že se se mnou podělíte o to, bez kterých produktů zase nemůžete žít vy. 


Saloos pleťová voda Růže. V první řadě bych se vyjádřila k jejímu použití na pleť, protože tam mi byla skvělým pomocníkem. Především v nynějších chladných měsících pomohla pleti se vzchopit, uklidňovala podráždění a mírnila začervenání. Zvykla jsem si jí nastříkat na pleť vždy po odlíčení, zapracovat do pleti tamponkem a následně použít hydratační krém. Bylo to vskutku božské a má pleť se cítila jako v bavlnce. Stejně skvěle účinkovala také při použití na pokožku a jejím zklidnění po holení. Znáte ten nepříjemný pocit, když vám nedej Bože naskočí červené pupínky? Stačilo inkriminované místo nastříkat touto květinovou vodou a nepříjemné pnutí a začervenání bylo to tam. Dva účely tedy plnila skvěle. Co se rozčesávání vlasů týče, extra rozdílu s a bez jsem si nevšimla, takže k tomu vám bohužel více nepovím.


Saloos obličejový olej. Popíši vám to asi takto: přijedu do USA se svou normální, nijak nenáročnou pleť, o kterou se doma klasicky starám a v našich podmínkách je vždy v pořádku. Vylezu z letadla, dorazím do tábora a další den se probudím s neuvěřitelnou krupičkou, které se ne a ne zbavit. Až ouhle, vzpomenu si, že jsem si sebou z domova přivezla tohoto pomocníka a který by mi snad mohl pomoci, když si s tím obyčejný krém nevěděl rady. A měla jsem pravdu. Stačilo každý večer na vyčištěnou pleť nanést tři kapičky oleje a řádně zapracovat do pleti. A čekat na zázrak, který se po pravidelném používání dostavil zhruba po týdnu. Pleť byla krásně vyčištěná, bez krupičky, hladká a vyživená. Tomuto tekutému zázraku děkuji za krásnou pleť při pobytu v USA a tím pádem vám ho nemůžu snad ani více doporučit. Jakmile budu míti možnost, sáhnu po něm znovu a vím, že mi s pletí udělá divy.


Camomile cleansing butter: pokožka mi po odlíčení vždy zůstala vláčná a hebká a nikdy nebylo třeba dalšího do-odličování pomocí pleťové vody či jakéhokoli jiného produktu. Máslo má velmi jemnou strukturu, dobře se sním pracuje a velmi lehce se do pleti zapracovává a stejně tak jednoduše se z ní pak oplachuje. Nikdy jsem nemusela pokožku nijak drhnout a těžko z ní produkt dostávat. Parfemace je velmi jemná a příjemná. Jedno balení mi vydrželo něco kolem 2 měsíců a to jsem máslíčko používala vždy v noci i ráno. Jak jsem již psala v úvodu, nevšimla jsem si žádných negativních účinků od začervenání až po ucpávání póru konče. Tohoto fešáka jsem si velmi oblíbila a už mám doma dalšího, který čeká, až se do něj pustím. Nákup tedy mohu jen doporučit. 


Bootanics oční krém. Je jemný a šetrný k pokožce očního okolí, skvěle se zapracovává a velmi intenzivně hydratuje. Rozdílu v jemnosti pleti jsem si všimla již po týdnu pravidelného používání a to je co říci. Nevšimla jsem si žádného začervenání, ba naopak. Myslím si, že mé oční okolí vypadá zdravě a pleť odpočatá. Díky olejům, které jsou v krému obsaženy mi pleť připadá na pohled i více vypnutá, otázkou však je jak by výsledný efekt vypadal u pleti starší. Při aplikaci doporučím používat malé množství, abyste si oční okolí zbytečně nezanesly a věřte, tohoto zázraku stačí opravdu proklatě málo. Nemusíte se ho bát používat ráno i večer, vstřebává se rychle a krásně oční okolí hydratuje.


Tělová másla jsou jedním z těch produktů, za které se ta vysoká suma dát vyplatí. Ono totiž najít něco, co opravdu příjemně voní a vonět vydrží po celý den (a to opravdu nepřeháním, sice se nemažu ráno, ale když máslo nanesu večer po osprchování, provoní krásně celou ložnici a komentovat to, že se probudím ráno pořád se stejně krásnou navoněnou kůži asi ani nemusím), neuvěřitelně to hydratuje (reklama říká 24 hodin a je pravdou, že pokud máslo budete používat opravdu pravidelně, tak dosáhnete neuvěřitelně hladké pokožky) a skvěle se nanáší (hustá konzistence, kterou zapracujete do pokožky bez větších problémů několika tahy) není jen tak jednoduché. 


Dead Sea Salt Scrub. Velké částečky mořské soli jsou viditelné okamžitě a zaplaví vás neuvěřitelná vůně. Těžko říci, jestli takhle voní ta sůl sama o sobě, nebo jakou parfemaci k ní přidali, ale výsledek je naprosto úžasný. Peeling má ideální konzistenci. Je hustý, sůl je v něm ihned rozpoznatelná a velmi dobře se do pokožky zapracovává. Peeling bych zařadila někde do středu mezi jemným a hrubým. Je totiž hrubý dostatečně na to, aby vás bez problémů zbavil veškeré odumřelé kůže ale zároveň dost jemný na to, abyste si pokožku nijak nepoškodily a neiritovaly. Navíc je obohacen o hydratující látky, takže nejen že se zbavíte odumřelé kůže, ale jako bonus se po koupání nebudete muset vůbec mazat, jelikož vaše pokožka bude jemná a hebká. Vůně peelingu se s vámi pak ponese celý večer a budete se cítit taaaak úžasně. Alespoň na mě to tak funguje a když už nic, určitě se stavte v prodejně a přičichněte. Budete uneseny.


Rexona maximum protection. Ze začátku mi dělalo problém odhadnout, kolik produktu potřebuji k jedné aplikaci. Naučila jsem se, že na normální denní použití stačí kolečkem otočit pouze jednou a produkt do podpaží řádně zapracovat, celodenní ochrana je tak zaručena :-). Přísahám na svou čest, že tento antiperspirant je to nejlepší, co jsem ve svém životě "opravdu potícího se člověka" vyzkoušela. Nezáleží na tom, jestli jdu cvičit, běhám po městě jak cvok, nebo se smažím v práci, tato úžasná věc udrží mé podpaží v suchu po celou dobu! Opravdu, ani kapička potu na tričku, žádné svědění a pocit trapnosti z kruhů na tričku, Pokud patříte mezi ty, které mají s pocením potíže, rozhodně se ho nebojte vyzkoušet! Za 149 Kč, za které se prodává ve všech drogeriích rozhodně stojí!


Recenze na tento zázrak bude již brzy ...

Jaké jsou vaše oblíbené produkty pečující kosmetiky? 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Já si kupuji dokolečka jen růžovou vodu od Purity Vision, jinak vždycky zkouším něco nového. :) A i tu Purity Vision už asi nechci, co změnili obal, tak mi divně smrdí.

    OdpovědětVymazat
  2. Po oleji Avenia mi naopak vyskákala krupička na obličeji, ale vody od Saloos mám skutečně ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi chvilku trvalo naučit se s Rexonou :) ale je to perfektní pomocník, už jsem měla 2 balení, na léto nejlepší. Jinak s ostatní výrobky zkušenost nemám. Já jsem si za tento rok oblíbila odličovací olej od Saloos a hydratační tělové mléko od Neutrogeny

    OdpovědětVymazat
  4. Rexona Maximum Protection je také můj velký oblíbenec :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)