Astrid: Micelární voda

pátek, dubna 29, 2016

Ahojky všem, 
i na závěr týdne pro vás mám připravený článek, který se bude věnovat pečující kosmetice. Dnes spolu zabrouzdáme v českých vodách a se značkou Astrid si popovídáme o osvěžující, čistící, micelární vodě. S micelárkami se v posledním roce opravdu roztrhl pytel a značka, která svou nemá, jako by snad ani neexistovala. Jak si s úkolem poradil český Astrid, to se nechte překvapit. 


Nový koncept, se kterým značka Astrid vyráží na trh, jsem vám představovala v článku již minulý týden (čti TU). V sortimentu má několik povedených výrobků a my se dnes podíváme na zoubek micelární vodě. Ta slibuje, že skvěle odstraní make-up, pleť tonizuje a osvěžuje a použít se dá na tvář, oči i rty. Ve svém složení má minerály, meduňkovou organickou vodu a vitamín E a určená je pro normální a smíšenou pleť. Balení je po 200 ml, prodává se za cenu kolem 70 Kč a provedení je vskutku svěží. Plastový, průhledný obal a jednoduchým, modrým písmem a ergonomicky prohnutý tvar, který dobře padne do ruky, zakončen bílým víčkem. 


Stejně jako v případě krému si ani u micelární vody neodpustím začít recenzi s tím, že je silně parfemovaná. Jakmile si ji vylijete na odličovací tampónek, vůně vás praští do nosíku. Pravdou však je, že se po kontaktu s pokožkou do minutky ztratí a pokud nejste na parfemace citlivé, neměla by vám nijak vadit. Důležité přeci je, jakou práci výrobek odvede a troufám si říci, že tahle micelárka dělá práci opravdu dobrou. Zaprvé (a to je u mě co říci, protože se nekamarádím ani s micelárkou od Garnier či tou od L'oreal) mi nijak nedráždí pleť a okamžitě jsem se po začátku používání neosypala. Tedy, test pro citlivou pleť splněn na jedničku. 


Za další, opravdu dobře odličuje makeup. Nebudu vám tu tvrdit, že vodě odolnou řasenku stáhnete jedním tahem, to ostatně neuděláte nikdy, ale klasický makeup půjde dolů velmi lehce bez tlačení, dření či snad drhnutí. Na oči pak stačí tampónek silně navlhčit, přiložit a i stíny půjdou dolů bez problémů. Řasenka bude, jak jsem již říkala, vyžadovat trošku více pozornosti a preciznosti. 


Na jedničku je za mě i stav pokožky po použití této micelární vody. Pokožka není nijak podrážděná, začervenalá či iritovaná. Je jemně sušší, což není při klasickém odličování neobvyklé a je to ostatně také důvod, proč existují krémy. Po použití vždy večerní rutinu zakončuji sérem, nočním krémem a maskou. Navíc, tahle micelárka se používá velmi dobře i ráno ve spěchu, protože na pleti nezanechává mastný povrch, takže jakmile se ráno odlíčíte, můžete bez obav hned nanášet denní krém a následně pokračovat s líčením. 


Myslím si, že není těžké si spočítat všechna plus, které micelární voda má až už se o účinky či cenu týče. Pokud jste jí ještě nezkoušely, určitě se na ní v drogérii podívejte a věřte, že nákupem neprohloupíte. 
*

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Teď mám Kači micelárky od Garnieru 400 ml do zásoby, protože před nějakou dobou byla na ně velká akce v Tetě :) Ale do budoucna díky za tip, micelárky zkouším ráda pořád nový

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tu od Garnier nějaká alergická, vždycky se po ní osypu. Takže jsem ráda za tuhle :-)

      Vymazat
  2. Dneska jsem ji v obchodě viděla, takže budu muset vyzkoušet :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Až mi dojdou zásoby micelárních vod, jdu pro ni.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)