The Body Shop: Drops of Youth concentrate

středa, května 11, 2016

Ahojky, 
tedy řeknu vám, že jsem teď strašlivě vděčná za blog, testování produktů a psaní recenzí. Jsem z učení na státnice totálně, ale totálně vyřízená. Mám tendenci neustále u něj usínat a i když se denně učím trilion hodin, mám pocit, že absolutně nic neumím. Čas strávený nad psaním mi vždy skvěle vyčistí myšlenky a dodá mi síly na další den. K dnešnímu rozveselení jsem si pro vás připravila článek na další kousek ze své oblíbené řady Drops of Youth. Pojďte se se mnou podívat na dalšího člena rodiny, koncentrát. 


99% složek tohoto koncentrátu pochází z přírodních složek, obsahuje 3 rostlinné kmenové buňky (protěž z italských alp (což je nádherná bílá květinka), máčku přímořskou (neméně krásná bílá dáma) a crithmum (což se děsivě píše a ještě hůře vyslovuje, ale krásně voní). Jako ostatní produkty z řady má za úkol bojovat s prvními známkami stárnutí, zlepšovat stav pokožky, zanechávat pleť jemnou, svěží, hydratovanou a zdravější. 


Sérum se může aplikovat ráno i večer. Stačí vám 2-3 kapičky a ty zapracovat do pleti. Osobně doporučuji ráno vynechat, či aplikovat jen 1 kapku, abyste si pleť zbytečně nepřetěžovaly. Pak stačí chvilku počkat (já vždy v mezičase aplikuji oční krém) a pak hned můžete nanášet noční, popřípadě denní krém. Koncentrát se rychle vstřebává. Ze začátku působí jemně lepkavě, ale jakmile jej do pleti zapracujete, okamžitě tuto vlastnost ztrácí. 


Koncentrát, jak se může z názvu zdát, má husté složení. Přesto že se vám možná bude zdát, že jsou dvě-tři kapky málo, věřte, že má velkou rozpínací vlastnost a bez problémů vám na pleť celého obličeje vystačí. Koncentrát je umístěn ve skleněné lahvičce s kapátkovým aplikátorem a jako všechny ostatní produkty z řady je laděn do zelených barev. 


Co vám budu povídat, je to skvělý produkt. Změny jsou vidět hned od prvního použití. Pleť je jemnější, hladší, působí odpočatě a není začervenalá. Líbí se mi, jak produkt jemně voní, dobře se zapracovává, rychle se vstřebává a pleť vypíná. Ráda ho používám večer, ráno mi přeci jen přijde, že se do něj hůře zapracovává denní krém a makeup, takže zůstávám u večerní rutiny a dopřávám své pleti vláhu před spánkem. Dobré je také jej používat obden, abyste pleť moc nepřehltily a měla se pořád na něco těšit. Jediná věc, kterou bych zlepšila, je aplikátor, se kterým se nepracuje nejlépe a musíte opravdu několikrát silně stisknout hlavici, abyste do ní produkt dostaly. 

*

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. Kači, posílám spoustu pozitivní energie a sil :). Úplně Tě chápu, minulý rok při učení na státnice jsem byla taky vyřízená. Ne stresem,ale tím, že jsem se učila a pořád jsem byla unavená a pořád se mi chtělo spát. Takže se mi pravidelně stávalo, že jsem se učila od rána do oběda, pak jsem usnula, pak jsem se zase učila a zase spala přes noc. No po úspěšných státnicích to byl osvobozující pocit, že si odpočnu a mám vyhráno :)
    Podle Tvých článků budou výrobky z téhle řady super,že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já to dělám v podstatě podobně. Když už mi padá hlava, dám si dvacet :D jenže mám opravdu pocit, že mi tam toho moc nezůstává :D ups.
      Jinak výrobky jsou opravdu na jedničku a je to rozhodně má nejoblíbenější řada!

      Vymazat
  2. Kde koupit tento zázrak, když nejsem z Prahy? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude potřeba udělat si výlet. Popřípadě si objednat ze zahraničí, ale to se finančně nevyplatí.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)