Clarins olej na rty

pátek, října 21, 2016

Krásný pátek všem, 
pojďme spolu zakončit tento týden produktem, kterým se můžete před nadcházejícím víkendem rozmazlit a dopřát svým rtům dávku hebkosti a jemnosti. 


Řeč je o velmi luxusně nazvaném Instant Light Lip Comfort Oil od Clarins, tedy jejich slavném olejíčku na rty. Prodává se ve třech variantách. Mně osobně nejvíc uchvátila první a původní, medová verze. Obsah je 7 ml a koupit ho můžete za cenu již okolo 400 Kč. Píšu to naschvál, protože jsem viděla i prodejny, kde stojí až 700 Kč, takže si dejte pozor, kam si ho půjdete pořídit. 


V úchvatném, elegantním, skleněném, hranatém obalu se skrývá hustá, tekutá struktura tohoto zázračného oleje. Přiložený aplikátor je obrovský. Jedno namočení vám postačí k aplikaci na celé rty. Olejíček samotný je složením rostlinných olejů, který má rtům poskytovat komfort, vyživovat je, pěkně vám je osladí a nelepí. Není to tedy žádný carmex. Pokud trpíte na rty popraskané, tak vám je do pořádku nedá. Avšak chcete svým rtíkům dodat před spaním trošku vláhy a jemnosti, použijte ho než si půjdete lehnout a probudíte se s tak hebkými rty, až se budete divit. Ostatně, tak jej i já používám. 


Olej se dá použít i jako lesk v průběhu dne. Bez problému ho aplikujete na rtěnku či jen na samotné rty a efekt vypadá skvěle, avšak mě vadí až příliš hustá konzistence a proto jej používám, jak jsem již uvedla nahoře, spíš jako pomocníka pečujícícho, než dokorativního. Určitě je to produkt, který se vám doma jen tak neztratí a trošku větší investice do něj nebudete litovat. 




Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. nie až tak dávno som si zakúpila olej na pery Milani krásne vôňal med a citrón ešte mám z neho trochu ale už tak pekne nevonia, ale aj tak radšej používam balzam na pery ako olej, olej sa skôr ako keby vytratí než balzam:) ale lákali ma aj tieto clarins no keď som zazrela milani skúsila som najprv ten:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že tenhle velmi dobře drží a dokonce mnohem déle, než klasický balzám.

      Vymazat
  2. Tento olej mám opravdu ráda, mám pocit, že skutečně rty hydratuje a navíc nádherně voní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Olej na pery som ešte nemala, ale vyzerá naozaj super :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Na mých rtech tedy působí jak živá voda :) Totálně vysušené rty dá za chvíli do pořádku a miluju ten pocit luxusu, když ho mám na rtech a samozřejmě i při aplikaci <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)