L'oreal Infallible makeup spray

pátek, října 28, 2016

Krásné páteční ráno všem, 
dnes jsem zpět s produktem, který jsem na blogu ještě nikdy nerecenzovala. Jup, jedná se o naprostou premiéru. Budeme si povídat o fixačním spreji na makeup a věřte, já sama se divím, že mi trvalo 25 let, než jsem takový produkt vyzkoušela. Jak ho budu recenzovat, tak to nevím, protože, jak mám popsat sprej? :D Každopádně, docela změnil mou makeupovou rutinu a tak si o něm říci musíme. 


V první řadě a především, dnes si povídáme o fixačním spreji na makeup značky L'oreal, z řady Infallible. Jedná se tedy o klasický fixační sprej, který má vašemu makeupu pomoci zůstat "na místě" po celý den. Používá se tak, že jej musíte pořádně protřepat a pak jen natáhnete ruku před obličej a před ním si trošku nasprejujete. Nejlepší je sprejovat do tvaru X nebo T, aby se sprejík hezky po obličeji roztáhl a neskončily jste s mastným flekem na čele :D Tenhle sprej obsahuje 100 ml produktu a vyšel mě na 15 dolarů. Neobsahuje oleje, tudíž je vhodný pro všechny typy pleti. 


A tedy musím vám říci, že jsem moc ráda, že jsem si sprej pořídila a jamile mi dojde, budu zkoušet další značky, které hlavně máme v Česku dostupné. Překvapilo mě, jak se opravdu jakákoli vrstva pudru dá tímto skvostem zamaskovat a celý look vypadá pěkně jednolitě a přirozeně. Makeup mi opravdu vydrží na obličeji celý den a bez hnutí (včetně těch, které to normálně nedělají), vypadá svěže a jsem celkově moc spokojená. Parfemace spreje mi přijde trošku květinová s jasným odérem jak od laku na vlasy, ale ten na obličeji necítím :D. Prostě, jsem nadmíru spokojená a pokud jste jako já a žádný fixační sprej jste nikdy nezkoušely, tak se do toho pusťte!



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Nevím, nevím, já nic jakoby fixátor makeup vůbec nepoužívám a nějak mě to neláká, ikdyž tento vypadáá dobře.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Za fixační spreje jsem taky ráda, na nějaké večerní příležitosti, nebo když vím, že půjdu do práci ještě někam posedět nebo budu až do noci v klubu, je to super pomocník, ptž ten make-up má opravdu viditelně delší výdrž.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)