Milani EveryDay Eyes paletky

pondělí, října 31, 2016

Dobré ráno, 
pojďte se mnou dnes ještě trošku naladit podzim, zapomeňte na zimní bundy a boty a zavzpomínejme na to, jak krásně barevný a zajímavý pro líčení podzim je. Fuj zima, ošklivá :D. Dnes se podíváme na zub paletkám očních stínů od Milani, které si můžete s klidem pořídit v našich končinách (juj, konečně). 


Paletky patří do kolekce Everyday Eyes a můžete u nich vybírat z 5 druhů. České stránky o paletkách tvrdí, že slouží k vykonturování, rozjasnění a vystínování očního víčka. Každá paletka obsahuje 6 bohatě pigmentovaných stínů plus návod na líčení. Každá paletka obsahuje jak matné, tak třpytivé odstíny a součástí balení je také oboustranný aplikátor. Toť tedy co tvrdí výrobce a teď se pojďme podívat na to, jaká je skutečnost. Cena je 249 Kč za jeden kus a já osobně mám variantu 05 Earthy elements a také 04 Plum Basics.


Hned ze začátku musím vyzdvihnout povedené balení, které přes to, že se jedná o plast, vypadá ve zlatém provedení velmi elegantně a líbí se mi, že Milani v tomto designu po uvedení mono stínů Bella Eyes (mou recenzi čti zde), nadále pokračuje. Navíc, horní víčko je průhledné, takže hned víte, po kterém barevném provedení saháte. S paletkou se dobře manipuluje, uzávěr sedí bez problémů, za celou dobu používání se mi prozatím neopotřeboval, nerozbil a celé balení bezpečně překonalo tu dlouhou cestu v kufru z USA. 


Na rovinu vám také mohu říci, že přiložený aplikátor je, překvapivě, úplně k ničemu. Oceňuji pochopitelně snahu, ale funkčnost je bohužel nulová. Inu, co naděláte, za drogérkovou cenu se dočkáte drogérkového provedení. Štěteček zahoďte a vezměte své, osvědčené, abyste mohly se stíny dobře pracovat a dosáhly jste tíženého efektu. 


Paletka Earthy Elements obsahuje 6 stínů, které se nesou v zemitých barvách. Máme tu dvě matné a čtyři lesklé odstíny. Líbí se mi, že matné jsou světle hnědá a zemitě-červená, které se nejlépe dají použít jako přechodový stín. K nim pak můžete jednoduše přidat jakýkoli lesklý stín, který v paletce je. Na zadní straně balení je takový maličký foto tutoriál, jak při líčení postupovat. To je super věc pro ty, kteří s líčením začínají a potřebují trošku "nakopnout". To vám však nebrání v tom, abyste byly co nejvíce kreativní. S paletkou se dá vykouzlit i více než jeden "doporučený" look.


Pokud bych obě paletky srovnala, tak Earthy Elements tak trošku pokulhává s pigmentací, zatím co u druhé, Plum basics je vše v naprostém pořádku. Což nemění nic na tom, že se mi osobně líbí obě dvě stejně, jelikož Earthy Elements si mě naprosto získala tou jedinou, cihlovou barvou. V Plum Elements jsou vyrovnány 3 na 3 matné a lesklé odstíny. Můj nejoblíbenější je ten třetí zprava, ten je na blendění naprosto, ale naprosto dokonalý. 


Už z jednotlivých swatchů jste si mohly všimnout, že jednotlivé stíny jsou poměrně hodně pudrové a velmi, ale opravdu velmi práší. Před použitím je ze štětce musíte vždy dobře oklepat a nejlépe se s nimi líčit před tím, než nanesete makeup (na což musím vždy myslet protože to osobně dělám obráceně). Jinak se stíny velmi dobře blendí do sebe. Po použití báze na oku dobře celý den vydrží, nikam se neztrácí a nehrudkovatí. Jen jemně ztrácejí na pigmentaci. 
Nejsou to sice ty nejlepší stíny na světě, ale myslím si, že za tu cenu by pro někoho mohly být skvělým pomocníkem. I mně přirostly k srdci a to přes to, že mám doma několik jiných, lepších produktů. 
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Odstíny jsou hezké, ale asi to pro mě není must have. Mám doma spoustu stínů, a ty hodně prášivé moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Paletky vypadají vcelku dobře, ale moc mě neohromily. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já od Milani ještě žádnou paletku neměla. Mám už své oblíbené. Jinak ale ty odstíny v paletce vypadají pěkně.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  4. Povahou mi připomínají All about ... od Essence. Až na to, že Essence nedrží, mažou se a jezdí po sobě a Milani narozdíl od Essence drží :) . Doporučila bych je milovnicím super-lesklých super-vláčných stínů; mně ten finish připadá moc vulgární :) .

    OdpovědětVymazat
  5. Nadherná podzimní paletka :-) (ta oranžová je top), asi ji musím mít :O :-)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)