St. Ives peeling

středa, října 19, 2016

Ahojky dámy, 
taky se vám stává, že máte někdy pleť úplně na houby (hlavně v to jedno období) a hledáte pomocníky, kteří pro vás zaútočí s ošklivou krupičkou a "zašedlou" pleti? A taky jste si vždycky říkaly, proč k sakru u nás nejsou dostupné ty úžasné peelingy od St Ives, o kterých básní nejedna zahraniční blogerka? Tak věřte tomu, že je u nás, alespoň online konečně seženete a já tak mám příležitost vám o nich, alespoň pár řádků napsat. 


Co vám budu povídat, v USA velmi dostupná značka se u nás mění na dražší, ale s tím už jste zřejmě počítaly. Za jedno balení o 170g jsem v Americe dala pět dolarů (kupovala jsem 1+1 zdarma, ha) a už teď lituji toho, že jsem měla tak přecpaný kufr, že jsem jich nevzala více. Sáhla jsem po všemi opěvovaném balení s meruňkou a přihodila i green tree verzi. Obě jsou jednoduše balené v plastovém obalu, ze kterého produkt vytlačíte pomocí tlaku na horní část. Víčko je pouze odklápěcí, ovšem skvěle drží a tak se mi v kufru žádná pohroma nestala. Peelingy od St. Ives jsou bez olejů, dermatologicky testovány, neobsahují  sulfáty ani parabeny. 


V Americe jsou peelingy od St. Ives nejprodávanější a upřímně, ani se nedivím. Krom již výše uvedených vlastností obsahují 2% kyseliny citrónové, která je hojně využívána při léčbě akné. Produkty jsou 100% přírodní a hypoalergení. Zdá se, že jde o dokonalý výrobek. V meruňkové verzi se kromě meruňky skrývá kukuřičná mouka a vlašský ořech, ve verzi zeleného čaje pak olivový olej a křemen. Meruňková verze cílí na čistotu pleti a čajová verze na černé tečky. V globálu se ale oba dva dají používat jako denní peeling bez významných rozdílů. 


Struktura peelingu je v podstatě totožná. Jedná se o jemný krém vyplněný obrovským množstvím peelingových částeček, které vypadají dle toho, po jaké variantě sáhnete. Peeling je hustý a má pnoucí vlastnost, tudíž jej budete potřebovat na celý obličej pouze o velikosti hrášku. Osobně se mi používá lépe na suchou pleť, do které se skvěle zapracuje, vyčistí ji a zanechá jemnou na dotek. Po dostatečném zapracování mi pak stačí obličej opláchnout studenou vodou a je hotovo. 


Musím říci, že při pravidelném používání je má pleť opravdu viditelně čistší, bez pupínků, bez krupičky a suchých míst. Je svěží a jemná, a super svěží, kdykoli peeling použiji. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)