Yves Rocher odličovač očí s chrpou

středa, října 12, 2016

Ahoj všem, 
ano, ano, já vím, jsem asi poslední člověk na zeměkouli, který se rozhodl vyzkoušet slavný odličovač očního makeupu od Yves Rocher, o kterém je známo, že svou práci dělá více než dobře. Nedá se nic dělat, povětšinou používám Biodermu, či odličovače od The Body Shop a tak mi trvalo dlouho, než jsem se tento kousek rozhodla vyzkoušet. 


Abych začala recenzi pozitivně, tak vám řeknu, že mi opravdu, ale opravdu vadí balení, ve kterém se tento odličovač prodává. Nemůžu za to, že mě děsně rozčiluje, že se musí víčko odšroubovat a pak zase přirozeně našroubovat. Děsně mě to totiž zdržuje :D krom tohoto malého, byť pro mě podstatného detailu je balení pěkné. Jednoduché, jemné, v malé, plastové lahvičce se skrývá uctihodných 125 ml produktu. 


Odličovač je dvou fázový, což znamená, že jej před použitím musíte důkladně protřepat, aby se náležitě obě složky spojily. Když toho docílíte, jste zanecháni s poměrně dost mastným, olejovým odličovačem, který bez problému stáhne kterýkoli oční makeup a to včetně voděodolné řasenky. Vzhledem k tomu, že je konzistence opravdu velmi, ale velmi mastná, doporučuji navlhčený tampónek přiložit na oční víčko a jemně poklepat a pak opravdu opatrně stáhnout. Nejednou se mi stalo, že mi půlka produktu zůstala v oku a věřte, pálí to jak čert. 


Takže, stojí to vlastně za to, nebo ne? Záleží na vás. Pokud používáte voděodolnou řasenku, s níž máte večer při odličování problémy, tak si jej pořiďte a určitě neprohloupíte. Pokud jste jako já a už tak používáte při odlíčení micelární vodu či máslíčka, tak tenhle "další" krok na víc prostě nepotřebujete, jakkoli účinný je, jelikož všechnu jeho práci už odvádí právě ony další přípravky. 




Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Tento odličovač jsem ještě nezkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovač už se začal prodávat v novém balení, je ve dvou verzích 100 a 200 ml a uzávěr je klasicky odklapávací:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to je skvělá zpráva! Jak to, že jsem ho ještě neviděla?

      Vymazat
  3. Mě nějak nezaujal. Mám velice citlivé oči a mastné odličovače jim vadí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)