Urban Decay All nighter makeup

pondělí, listopadu 28, 2016

Krásné dobré ráno všem, 
dnes bych se s vámi ráda podělila o recenzi na produkt, se kterým se kamarádím poslední čtyři měsíce a který mi dělá nesmírnou radost. Dovolte mi představit vám All Nighter, makeup od Urban Decay. 


Tento makeup tvrdí, že má vynikající krytí (obsahuje 3x více pigmentu než ostatní makeupy od UD), vydrží celý den a celou noc a vypadá přirozeně. Jeho vodě odolné složení dokáže absorbovat mastnotu, tudíž docílíte matného finishe a dokonalého nalíčení. Na trhu naleznete nepřeberné množství odstínů, ze kterých si jistě vyberete. Prodává se v tomto elegantním, zajímavém a nápaditém flakonu s pumpičkou. Ta na hrdle skvěle sedí, tudíž se dovnitř nedostane žádný vzduch a navíc zvládnete vypotřebovat i tu poslední kapku. Makeup je velmi koncentrovaný, tudíž jen kapka stačí na velké divy. Balení 30 ml se prodává za 990 Kč a já osobně mám odstín 3.


První vlastností, které jsem si na makeupu všimla je bezpochyby jeho velká gimentace. Zakryje opravdu každý pupínek a začervenání bez jakéhokoli problému. Navíc, díky tomu, jak je koncentrovaný, mi na aplikaci na celý obličej stačí jen půl pumpičky. Nejen že tak celý efekt vypadá přirozeně, ale ještě dlouho vydrží! Makeup se mi nejlépe zapracovává houbičkou (štětec jej neumí tak pěkně "zatlačit" do pleti a výsledek je pak nepřirozený). Dopředu hlásám, že si s ním musíte dát práci. Není to žádná 2 minutovka. Ale když se mu budete věnovat a dobře ho do pleti zapracujete, odmění se vám vskutku celodenní výdrží a nebude se nikam ztrácet, hrudkovat, srážet a tak dále. 
Výrobce tvrdí, že je vhodný pro všechny typy pleti včetně té mastné a má matující efekt. Za sebe říkám, že se mi po takových 6-7 hodinách začíná jakoby srážet v oblasti kolem nosu. To mi však dělají makeupy všechny protože za prvé mám tuto oblast sušší a za druhé dosti v zimě smrkám. Z tohoto důvodu bych si jej však nedovolila doporučit na pleť suchou, jelikož pak automaticky musí na takové pleti šupinkovat. Sama mám pleť normální, takže vám toto potvrdit nemohu. 


Jedinou vlastností, kterou bych tak makeupu vytkla je jeho oxidace a to pěkně výrazná. Ráno si na pleť nanesu přesně odpovídající odstín, ale za 3-4 hodinky dojde k poměrně velkému ztmavení. Proto bych vám doporučovala si koupit variantu o číslo světlejší, než jste zvyklé. V létě mi trojka nedělala problémy, protože jsem byla opálenější, v zimě musím přejít na dvojku, ta mému tónu pleti odpovídá více. Kolem a kolem jsem však z makeupu nadšená a stal se mým velkým, velkým oblíbencem :-)
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. O tomto jsem četla už hodněkrát a líbí se mi :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mám klasický UD Naked skin najsvetlejší č. 1 so žltým podtónom (odtiene s polkovým číslom, napr. 0.5, 1.5 majú podtón do ružova som sa dočítala) a zniesla by som ešte svetlejší. Ideálny odtieň je pre mňa od NARS - Sheer Glow - Siberia (aj keď neviem prečo sa volá sheer a glow, keď je super krycí a vôbec sa neleskne :D). Tebou recenzovaný ma odradil práve kvôli oxidácii. Pri Naked skin (ani pri tom od NARS-u) sa žiadna oxidácia nekoná a Naked skin je tiež oproti NARSu ľahší a drží celý deň, aj keď mám pleť skôr zmiešanú..Ten od NARSu je ale určite na pleti ľahší ako Double wear od EL, ktorý mi neskutočne na tvári vadil. A čo som týmto komentom chcela povedať? :) Asi to, že v rámci testovania vyskúšaj určite aj tie dva mnou zmieňované make-upy, možno ťa príjemne prekvapia. Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Nars sheer glow již mám dlouho na seznamu a určitě se na něj v budoucnu chystám. Určo ale děkuji za doporučení.

      Vymazat
  3. mám na něj zálusk, ten klasický mi sedí perfektně, tak bych ráda zkusila i tento :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvely produkt ale aj ich najsvetlejsi tien nie je pre mna dost svetly a hlavne teraz v zime
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Já používala Naked Skin, který naprosto miluju a klidně bych si ho koupila znovu. Vyhovoval mi právě díky své nízké krycí schopnosti a byl vážně přirozený. Tenhle bych mít nemohla, já na vysoce krycí makeupy nejsem a ani je nepotřebuju. Mamka o něm ale uvažovala a málem si ho i koupila, ale bohužel ta oxidace .. škoda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)