January Empties

pátek, ledna 27, 2017

Krásné dobré ráno, 
den se se dnem sešel a máme tu opět konec týdne, pátek a odpočinek na dosah. Leden se pomalu, ale jistě blíží do svého konce a tak je čas na prázdné láhvičky a kontrolu toho, jak se mi daří spotřebovávat domácí zásoby. Rozhodla jsem se, že rok 2017 se u mě ponese v duchu spotřeby a ne nákupů. Zásob mám totiž dost a dost a tak nic nového nepotřebuju! Pokusím se nad svými výdaji zamyslet a vždy si raději  dvakrát zopakovat, co mám doma, než nakupovat a nakupovat. Upřímně doufám, že rok 2017 nebude moc nabitý na neodolatelné novinky. Co si to vůbec nalhávám? 


Leden je takový průměrný měsíc, mám tu sedm spotřebovaných produktů. To je, upřímně, dost na nic a měla bych se více snažit. Těší mě však dva spotřebované produkty dekorativní kosmetiky. Recenze na spotřebované produkty v popisku, jako vždy. 

Victorias Secret Body Mist (to be continued)

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. L'Oreal Lumi Cushion se chystám brzy otevřít - už dlouho mi leží v šuplíku, ale brzy se na něj dostane :) V poslední době jsem si překvapivě zamilovala i suché šampony a to jsem se jim dříve obloukem vyhýbala, protože mám hodně tmavé vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. Batiste suché šampony jsou moje lásky :) Peeling mojito mám také a ta vůně je dokonalá, přímo vhodná na léto.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)