Almay - Smart Shade makeup

pondělí, února 06, 2017

Krásné pondělní ráno, 
vítejte v novém týdnu. Věřím, že pro vás byl ten uplynulý úspěšný a pozitivní a pokud snad ne, tak ať se vám povede tento :-).  Dnes bych vám ráda představila produkt, který spadá do kategorie "youtube made me buy it" aneb opět jsem si pořídila něco, na co jsem slyšela tunu pozitivních recenzí zahraničních youtuberů a blogerů a prostě jsem neodolala. Dovolte mi, abych vám představila Almay - Smart Shade makeup. 


Tento makeup se veze na vlně produktů, která svět zaplavila hromadně zhruba před třemi lety, pokud se mé výpočty nepletou. Je to makeup, který má v sobě mikro částečky pigmentu, které se po kontaktu s kůží přizpůsobí odstínu vaší pleti a hned vám řeknu, že na rozdíl od produktů, které slibují a nedělají, tenhle opravdu funguje. A nebo mi varianta light/medium prostě sedne jak ušitá :-) mimochodem, odstíny jsou tři. Jedno balení obsahuje 30 ml, takže jako jakýkoli jiný makeup a cena je 15 dolarů, v přepočtu tedy něco kolem 400 Kč. 


Smart Shade je balení v plastové, vymačkávají tubě. Konzistence je řidší, avšak hustá na tolik, aby makeup při aplikaci nijak nestékal. Nejjednodušší je si ho vymáčknout na hřbet ruky a pak do pleti zapracovat. Skvěle se totiž aplikuje prsty, dobře se roztírá, zasychá pomalu, takže máte dost času si s ním pohrát. Přišla jsem na to, že když ho chci zapracovat štětcem, mikro částečky prasknou už na štětci a pak není výsledný efekt tak pěkný. Použít se na něj však dá skvěle i houbička. 


Ráda po tomto makeupu sahám ve spěchu, když nechci strávit deset minut dokonalým zapracováním klasického makeupu do pleti. Pracuje se s ním totiž dobře a hlavně rychle, jednoduše se do pleti roztírá a zapracovává prsty a nemusíte se tak bát, že by někde vytvářel přechody či fleky. Nikdy nezvýrazňuje suchá místa a skvěle se drží i v okolí nosu. Na druhou stranu se však nerozpíjí a nerozpouští v teple a vypadá po celý den opravdu velmi pěkně. 


Je to jednoduše skvělý makeup na každý den, který velmi dobře sjednotí pleť, dodá ji jiskru a "to něco" navíc. Přímo jsem si ho zamilovala a vám ho určitě doporučuji. Jestli budete mít šanci si ho pořídit, jděte do toho :-)


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)