InnerBeauty Awards 2016: Skin care

středa, února 01, 2017

Krásný den všem, 
týden opět utekl jako voda, máme tu další středu a to také znamená další díl našeho seriálu InnerBeauty Awards 2016. Máme za sebou již tři pokračování: produkty na oči, rty a tvářičku a dnes se proto vrhneme na pečující kosmetiku. Na tu byl rok 2016 poměrně dost bohatý, jelikož jsem během něho objevila několik velice, ale převelice dobrých produktů, které se u mě doma usadily na čestném místě a jsem zvědavá, jestli je něco v roce 2017 překoná. Užijte si tento díl a příští týden se připravte na pokračování na téma vlasy. 


St. Ives peeling meruňka pro měl byl vždy produktem, o kterém všichni hodně mluvily, ale já se k němu nikdy nedostala. To se změnilo letos a věřte, že jsem naprosto nadšená, že jsem se k jeho používání konečně odhodlala. Je vším, co v peelingu hledám. :) Recenze tady




Pleťová řada, která válcuje všechny ostatní, alespoň v mých očích, je Drops of Youth od The Body Shop. Již celý rok její produkty pravidelně používám a má pleť si užívá. Ať sáhnete po jakémkoli produktu věřím, že si je oblíbíte. Moji favoriti jsou: sérum - recenze, , noční maska - recenze a oční krém - recenze. Jestli jste je nezkoušely, zkuste :-)



Jako správná kosmetická fanatička jsem občas svým favoritům "nevěrná" a tu a tam do své rutiny zařadím nový výrobek, abych věděla, co je na trhu, mohla to porovnat se svým oblíbencem a dala informace vám, čtenářkám, co za to stojí a co ne. Nejmilejším překvapením letošního roku byl bezpochyby Hydra Filler od Filorgy. Jestli máte chuť se rozmazlovat, kupte si ho. Recenze tu


Z cenově dostupných produktů jsem se zamilovala do micelární a pleťové vody od Astrid. Věřte nevěřte, nesnesu micelárku ani od L'orealu ani od Garnier, jedinou, kterou jsem používat zvládla je ta od Biodermy a Mixy. Proto jsem moc ráda, že mi sedly právě tyto dvě vodičky za příjemnou cenu od české značky. Recenze zde


Na speciální péči či na cesty jsem si velmi oblíbila květinové pleťové vody od Saloos. Loni jsem spotřebovala hned dvě a uvidíme, kolik jich budu mít spotřebovaných na konci roku letošního. Jednoduše se používají, jsou multifunkční a mají nepřeberné množství parfemací. Recenze tady. 


Pokud se chci cítit jako největší princezna a dopřát své pokožce super péči, nikdy nezapomenu na milovaný, tělový peeling od The Body Shop. Momentálně mám doma čtyři, což je velký důkaz toho, jak je miluju! Jsou přímo božské! Recenze tu. 


Pokud byste se mě ptaly na nejoblíbenější drogérkovou značku, pak to bude Mixa. Vše od krémů na obličej i tělo, micelární vody, šamponu, krémů na ruce. Z jejich řady jsem vyzkoušela vše a vše 100% funguje (tedy, nevyhovuje mi jen ta modrá micelárka :D).


A abyste si nemyslely, mým suveréně nejoblíbenějším deodorantem stále zůstává Maximum protection od Rexony. 
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Ten St Ives scrub je docela kontroverzní, údajně v něm obsažené kusy skořápek mohou způsobit mikrotrhlinky v kůži, což vede k bakteriálním infekcím. V současné době je proti jeho prodeji vedena hromadná žaloba. Asi bych ho používala spíš jen třeba na nohy/tělo, na obličej je moc drsný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)