L'oreal: Glam Bronze GG cream

pondělí, května 29, 2017

Krásné pondělní ráno všem, 
zdá se mi to, nebo se nám podařilo přeskočit jaro a octli jsme se rovnou v půlce léta? Sluníčko svítí o sto šest a mně se pomalu, ale jistě zdá, že bych měla ze skříně vytáhnout šaty a šortky. Tak brzo? Prosím, ještě chvíli ne. K teplým měsícům bezpodmínečně patří jak aktivní, tak pasivní opalování ať už milujete válení ve slunečních paprscích či se raději schováte pod deštníček, pokožka se vám dozajista opálí. Jen kdyby čirou náhodou ne, tak si k "opálení" v dnešní době můžete pomoci i jinými způsoby. Jedním z nich je používání bronzerů. 


Řekla bych, že v dnešní době jsou bronzery skoro stejně populární jako rozjasňovače. Na světě mají bronzující produkty dva úkoly. V první řadě se dají používat na komplexní "ztmavení" pleti - nanáší se tam, kam sluníčko přirozeně dopadá na vaši tvář, druhá možnost je pak používat bronzery na konturování - vyberete si netřpytivý odstín o jeden či dva odstíny tmavší než vaše pleť a konturovat můžete dle tvaru vašeho obličeje až do álelůja. Aby toho nebylo málo, bronzery se prodávají v několika provedeních. Můžete vybírat mezi pudrovými, krémovými, tekutými a tak dále a tak dále. 


Glam Bronze od L'oreal je produkt krémový - určený k tónování pleti. Výrobce o něm tvrdí že obsahuje vynikající bronzový pigment, který má za úkol dodat tváři opálený vzhled, 24 hodinovou hydrataci a jako velké plus také obsahuje SPF 25. Po aplikaci byste měli dostat efekt reálného opálení. 


Krém je balený v plastové tubě, kde produkt vytlačujete ven pomocí úzkého hrdla. Méně je v tomto případě více a pro nanesení produktu na požadované části obličeje vám postačí čtvrtina toho, co vidíte níže na obrázku. Dle balení jsem se trošku bála, že mě uvnitř čeká gelová třpytivá hmota, ale opak je pravdou a musím říci, že se L'orealu podařilo přijít na trh s velmi milou, byť teplou hnědou. 


Krém se velmi dobře nanáší a jednoduše roztírá, přes den drží, nesráží se, nikdy nepřilne k suchým místům a vypadá k světu. To vše, pokud ho použijete samostatně a nebudete ho kombinovat s ničím jiným. Pokud bronzer nanesete jako podklad a pak na něj navrstvíte makeup, tak ho hned překryjete a výsledek bude nulový. Když ho budete chtít nanést navrch makeupu, tak makeup pod ním naprosto zničíte a zůstane vám podivné, nevzhledné, flekaté cosi.
Jednoduše řečeno, pokud potřebujete trošku barevně povzbudit, můžete po tomto krému sáhnout, ale ostatní produkty nechte doma. 



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Krémík vypadá dobře. Trošku barvičky nikdy neuškodí. Já jsem už rok ve Španělsku a my už tu máme čtyřicítky, takže to je fakt na šortky :D. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Já tohle používat nemůžu, vypadá to po mém použití jak když mám na obličeji paštiku :D já teď šaty a šortky už nosím, a juchuu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)