L'oreal: Ultra Precision eyeliner

středa, května 17, 2017

Dobré ráno, 
dnes pro vás mám recenzi na další novinku z dílny L'oreal - Ultra Precision oční linky. Ty se k nám dostaly poměrně nedávno, ale jsem si jistá, že pokud beauty svět sledujete, určitě vám neunikly. A jelikož hledání kvalitních očních linek nikdy nekončí, není s podivem, že i já jsem se s nadšením vrhla do jejich testování. 

Linky jsou v černě černém provedení a jsou zvláštní především tím, že jsou v peru. To ale není sestavené ze štětinek či aplikátoru. Pero totiž tvoří houbička, která je zúžená do přesné špičky, ve které se veškerý produkt schovává. Před aplikací je dobré linky pořádně protřepat, aby se pigment dostal až do hrotu a vy si tak zajistili jednoduchou a přesnou aplikaci. 


Pero přesně padne do ruky, je lehké a dobře se s ním pracuje. Pigment je černo černý, výrazný a i když při aplikaci vypadá leskle, zasychá do matna. Jakmile linku nanesete, můžete jí jednoduše opravit. Jakmile však zaschne, nehne se z oka ani na píď - v naprosté lehkosti se mnou přežije i odpolední cvičení. Tekutina nehrudkuje, nerozpíjí se, neopadává a drží krásnou pigmentaci přes celý den bez jediného zaváhání. 


Linky se dobře nanáší nejen na "holé" víčko, či práškový stín, ale také přes krémové oční stíny. Řekla bych, že momentálně na českém trhu nemáme nic, co by je překonalo a já si bez nich již neumím svůj každodenní líčící rituál představit - a to je co říct :D



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)