The Body Shop: Drops of Youth Fresh Emulsion

pátek, července 28, 2017

Ahoj všem, 
pátek je tu a víkend klepe na dveře - odpočinek je jistý pro všechny, kteří nemají prázdniny. Nebojte, nejste v tom samy a navíc, já jsou touto dobou na dětském táboře, takže mě nečeká ani ten volný víkend. Pěkně kecky na nožky a výšlap do hor, to musí být. :-) Co by člověk pro ty malé neposedy neudělal - dětské tábory mě moc baví a bude věčná škoda, až se s nimi jednoho dne rozloučím. S čím se ale rozhodně nikdy nerozloučím, je řada Drops of Youth od The Body Shop. Však již samy víte, že na ní nedám dopustit, všechny produkty pravidelně používám a nemůžu bez nich být a tak se není co divit, že tu mám další produkt, který tuto kolekci obohatil. 


Tímto novým produktem je nová emulze s SPF 20, která je určena pro denní použití. A pokud si říkáte, proč byste asi používaly emulzi ráno a ne večer, odpověď je jednoduchá. Tento produkt je jako dělaný pro boj se znečištěným ovzduším a všemi škodlivinami které se v něm nachází. 
Emulze obsahuje výtažky z timiánu a komule, UVA a UVB filtry, které pomáhají chránit pokožku před znečištěním a zlepšují její mladiství vzhled pleti. Emulze zlepšuje hydrataci pleti a můžete jí použít buď samotnou, nebo před použitím hydratačního krému, abyste účinky znásobily. Navíc se s ní můžete zbavit známek únavy, začervenání, zúžit póry a pomoci své pleti vypadat zase o něco lépe. 


Jako ostatní produkty z řady je emulze balena v krásném, zeleném, skleněném obalu. Navíc je u ní klasický pumpičkový dávkovač, takže víte, že vám každé ráno stačí jedna dávka k nanesení na celý obličej a nemusíte se zabývat kapátky a podobnými zařízeními. Emulze má mléčnou barvu, jemné a lehké složení, okamžitě po aplikaci krouživými pohyby se stahuje do pokožky a vytváří na ní hydratovanou vrstvu jemnou na dotek. Navíc ji v případně potřeby můžete používat i několikrát denně.  Jedno balení obsahuje 50 ml produktu. 


Jsem nadšená, že je emulze na trhu, protože nejsem zastáncem používání hutných sér pro denní nošení. Emulze je jemná, jednoduše ji "schováte" pod denní krém a pokožku udrží ve skvělém stavu po celý den. Navíc, při večerním odličování mi přijde, že toho najednou z obličeje více "vytáhnu". Za mě opět skvělý produkt a must have v této skvělé řadě. 
*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Taky tu emulzi zbožňuju! Mám celou tu jejich řadu a kupuju si ji furt dokola. Je to skvělá pečující kosmetika. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je naprosto nejlepší a nedivím se, že jsi stejně posedlá jako já :-)

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)