Parasoftin Exfoliační ponožky

pondělí, srpna 21, 2017

Krásné pondělní ráno, 
dnes vám přináším recenzi na produkt, na který se u mě na instagramu strhl pěkný humbuk. :-) V dobrém slova smyslu. Všichni jsou totiž moc zvědaví, jak exfoliační ponožky vlastně fungují a jestli má cenu projít tou malou hambou, která je po použití neodvratná. Já jsem byla statečná a dnes vám prozradím, jestli byste stateční měli být i vy a jestli stojí za to si tyto ponožky pořídit. 

VAROVÁNÍ: Článek obsahuje fotky odlupující se, popraskané kůže. 


Možná to znáte, blíží se léto, otevřené botky ve kterých chcete vystavovat nožky, ale po zimě máte palce, paty či kompletně celé nožky oschlé, ztvrdlé a nehezké na pohled. Problém, který řeší stovky žen i mužů. Problém, který se dá vyřešit pravidelnou pedikůrou a problém, který se dá nyní vyřešit za několik málo minut doma. Abych k vám byla upřímná, na pedikůře jsem osobně nikdy nebyla. Zaprvé, jsem extrémně lechtivá a myslím si, že bych chudinku paní, co by mi upravovala nožky celou pokopala. Zadruhé, v dnešní době to stojí nekřesťanské peníze a kupu času, kterou jednoduše nemám. Nelžu, nevymlouvám se, na zkrášlovací procedury mimo domov si nepotrpím, snad jen na uvolňující masáž, ale to už bychom zabíhali někam jinam. 


Pojďme se podívat na zoubek parasoftinu - exfoliačním ponožkám - výrobce je nazývá inovativním řešením, které umožňuje intenzivní a komfortní péči o pokožku chodidel. Látky v přípravku pronikají do horní vrstvy pokožky nohou, zjemňují ji a odstraňují pozůstatky mozolů a to podle rozsahu poškození kůže. AHA/BHA kyseliny efektivně stimulují regeneraci kůže nohou a obnovují kožní procesy. Obsažené extrakty (medový extrakt a rostlinné výtažky: kaktusu, hrušky, mučenky, citrónu, hroznového vína a ananasu), močovina a alantoin hydratují suchou pokožku, regenerují a obnovují ji a zároveň mají vyhlazovací a změkčovací efekt. Pečlivě vybrané složky exfoliačních ponožek zajišťují intenzivní hydrataci nohou a  poskytují hladký, čistý a jemný vzhled již po přibližně 7 dnech od použití. 


Použití: Naprosto čisté nožky bez jakýchkoli šperků a ozdůbek opláchněte. Následně rozstřihněte obal, vložte do něj čisté nožky a nalejte do každého tekutinu, která je balena zvlášť a dobře jí v plastových ponožkách rozprostřete. Poté ponožky stáhněte přiloženou páskou, aby se vám z nich tekutina neztratila a nevytekla. Abyste při chůzi nešustěli a vůbec si při celém procesu přišli více "v pohodě", nasaďte na ponožky svoje vlastní fusekle, nejlépe bavlněné. Pohodlně se usaďte k filmu a ponožky s tekutinou nechte na nohách alespoň 60-90 minut (pro zaneřáděné nožky doporučuji rovnou 90 minut). Po sundání ponožek pak nohy důkladně opláchněte vodou a mýdlem. 


Nezapomínejte prosím, že se tento přípravek může opravdu používat jen na chodidla, rozhodně tekutinou neošetřujte jiné části těla. Je to výrobek na jedno použití, poté musíte všechny části vyhodit. Pro bezpečné použití je potřeba, abyste měli pokožku nohou v pořádku, nebyla podrážděná, citlivá nebo poraněná. Výrobek není určen pro ty, kteří trpí na kožní plísně či ekzém (já mám atopický ekzém a prošla jsem v pohodě - na nožkách ho nemám). 


Musím říct, že celý proces byl jednoduchý a docela i zábavný, protože jsem si ve svých plastových ponožkách přišla jak v blázinci a říkala si, co z toho proboha bude. Tekutina mě za celou dobu nijak neiritovala, nedráždila, nepálila a dobře v ponožkách držela. V ponožkách jsem normálně chodila po bytě a nic se s nimi nestalo, neroztrhli se ani nic podobného. Vodička měla prazvláštní parfemaci z mixu ingrediencí, ale po uzavření ponožek žádná vůně ani zápach cítit nebyl. Použití bylo naprosto jednoduché, nebojím se říci příjemné, levné a navíc v příjemném prostředí domova. 


První účinky produktu jsou vidět okamžitě po tom, co nožky vyndáte z ponožek a osprchujete. Na patách je pěkně vidět, jak kůže popraskala, zvlhčila se a ty ošklivé, velké plochy oschlé kůže pochopily, že jim má být již brzy konec. 


Tato fotka vznikla 3 dny po prvním použití. Je na ní dobře vidět, jak se začíná loupat kůže celého chodidla. Jak chodidlo samotné, tak prsty, paty, i kůže na nártu a všude tam, kde přišla tekutina do kontaktu s pokožkou. Na fotce nahoře je pěkně vidět, jak se "zdravá" část palce odloupala bez problémů hned a jak "postižená" část bojuje s přípravkem a kůže pomalu, ale jistě odpadává.  Na fotce níže je pak vidět, jak začínají odpadávat velké kusy samy od sebe. V podstatě pokaždé, když jsem sundala ponožky, jsem na nich viděla odumřelou kůži. Navíc, koupání a namáčení chodidel v průběhu procesu pomáhá k jeho urychlení - kůže se odlupuje rychleji a máte to pod kontrolou. Nutno říci, že si kůži můžete manuálně odlupovat i samy bez jakéhokoli podráždění, zatrhnutí atd. 


A takhle krásně vypadali mé paty a palce po 10 dnech, kdy byl celý loupací proces u konce. Palce, které nedostávají každý den zabrat tolik, jako paty, se úžasně oloupali, uzdravily a veškerá mrtvá a ztvrdlá kůže byla ta tam. Nepamatuji, kdy byli mé nožky tak hebké. Na patách mi část ztvrdlé kůže stejně zůstala, ale v nepopsatelně menším množství, než tam byla před tím a má chodidla byla celkově naprosto jemná a hebká. 



Pokud vám tedy nevadí přežít několik dní loupajících se nohou a hledáte levné a relativně rychlé řešení pro své nožky, nebojte se Parasoftin vyzkoušet. Já jsem z přípravku nadšená a půjdu si jej koupit znovu - protože výsledek netrvá věčně. Je to měsíc, co se mi nožky krásně oloupali a ztvrdlá kůže je zpět. Čas s ní znovu zatočit!


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

  1. Hodně jsem o nich slýchával i na YT. Nikde v drogerii je u nás bohužel neměly, tak mi nezbývá nic jiného než je objednat :D ale určitě je pořídím, hodně mě zajímají :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)