Astrid: Dvoufázový odličovač očí a rtů

pondělí, září 18, 2017

Sliby, sliby, sliby. 
Katastrofa, ale jsem tu opět, tentokrát snad již na pořád :D Už raději slibovat nic nebudu a raději se polepším, vyčlením si dostatek času na tenhle svůj, ba co můj, i váš, tedy náš, koutek krásy a budu se mu opět věnovat s nadšením a pýchou. Nikdy by mě nenapadlo, jak bude prodej bytu náležitou záležitostí. Řeknete si, no což, tak se sem přijde někdo podívat, ale ono je to mnohem složitější, logisticky více náročné a časově téměř nezvladatelné. A když to máte všechno za sebou, tak jste rádi, že večer zalezete do postýlky a je to. 
Zajímavé, jak se vždycky rozepíšu o životě a tak nějak mě to přirozeně navede na recenzi, jako třeba teď. Předpokládám totiž, že se pokaždé, před tím, než vůbec do postele zamíříte, řádně odlíčíte. Co říkáte, děláte to tak? :-) Dnes se totiž budeme zabývat novým dvoufázovým odličovačem od Astrid.


Astrid poslední dobou opravdu jede a vytahuje jednu novinku za druhou jako na běžícím páse. Není to tak dávno, co jsem psala o božském odličovacím oleji a nyní tu máme nový klasický, dvoufázový odličovač určený na oči a rty. Ten by měl důsledně odličovat okolí očí a rtů a to včetně voděodolného makeupu a o tyto partie jemně pečovat. Odličovač je obohacen o mandlový olej, který pleť hydratuje a zvláčňuje, navíc pomáhá chránit řasy i citlivou pleť očního okolí. 


Složení výrobku vidíte na fotce více, stejně tak jako informaci, že jedno balení obsahuje 125 ml výrobku. Mandlový olej je v balení viditelný, nádobka je od něj pěkně promaštěná :-) 
Jako každý dvoufázový odličovač je i tento potřeba před použitím dostatečně protřepat, aby se pojily obě složky a následně pomocí vatového tampónku pokožku odlíčit. 
Balení je jednoduché a praktické, v horní části hrdla se nachází malá dírka, kterou produkt protéká v malé míře, takže se s ním nemusíte bát pracovat, zároveň je prostor dostatečný pro to, abyste aplikací nestrávily dvě hodiny. Víčko dobře sedí, cestovat se s plastovou lahvičkou dá bez problémů. 


Co se samotného odličovače týče musím říci, že se za poslední dobu jedná o první produkt od Astridu, ze kterého jsem si, jak se říká, nesedla na pr***. On je totiž parfemovaný a to mi v očních partiích neskutečně vadí. Díky tomu jej nedokáže dostatečně využít tak, aby byl požadovaný odličovací efekt takový, jaký bych si představovala. Prostě a jednoduše, mně tento odličovač nesedí, oční okolí mi dráždí a neodličuje ani za mák tak dobře, jako třeba již zmiňovaný olej na odličovaní, který už Astrid ve svém portfóliu má, a o kterém si můžete přečíst tady. Pokud tedy mohu doporučit, tak si kupte ten a tento dvoufázový "zázrak" s klidem v drogérii nechte. 


*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)