Astrid: Micelární voda 3v1

pátek, září 29, 2017

Ahoj všem, 
vítejte u dalšího článku dnešního týdne. Dovolená mi pomalu, ale zato extra jistě končí a já se po tomto víkendu musím s nadšením vrhnout zpět do práce i do nového školního roku. Nedá se nic dělat, máme to tak všichni a i ta nejkrásnější dovolená jednou končí. 
Na dnešní den jsem si pro vás připravila další povídání o novince z od Astridu, české značky, která to v poslední době rozjíždí ve všech směrech a přináší jednu novinku za druhou. 


Minulý týden jsme si tu povídali o jejich novém dvoufázovém odličovači na oči a rty, který mě bohužel nezaujal tolik (čti) jako jejich geniální odličovací olej (čti), takže mě velmi zajímalo, jak si sednu s touto micelární vodou, která je ze stejné řady, jako právě již zmiňovaný dvoufázový odličovač. Původní micelární vodu, která je v drogériích již druhým či třetím rokem, pokud mě mozek neplete totiž miluji! (čti)


Když jsem totiž tuhle micelární vodu držela v ruce poprvé, myslela jsem si, že se jednoduše jedná o maxi balení mé oblíbené a již prozkoušené vodičky. Opak byl ale pravdou a jedná se o zcela novou micelární vodu. Ta by měla rychle a efektivně pleť odličovat, účinně odstraňovat nečistoty a makeup a zároveň jemně čistit včetně očí a rtů bez podráždění či dehydratování pleti - obsahuje hydratační komplex Hydro Activě. Navíc v sobě ukrývá extrakt z bavlníku, který pečuje o citlivou pokožku a podporuje její jemnost a pružnost, D-panthenol pak pleť zklidňuje. 


Abych vám pravdu řekla, mám s touto novou micelární vodou stejný problém, jako s dvoufázovým odličovačem. Ona je sice efektivní a skvěle se s ní odlíčite a to opravdu včetně očí (mnohem lepší a efektivnější produkt než zmiňovaný dvoufázák), ale stejně jako on má v sobě zvláštní parfemaci, kterou na své pokožce nesnesu. Voda mě štípe, pálí a mám po ní vždy pleť dokonale červenou a podrážděnou. Na 100% preferuji Astridí olej anebo klasickou micelárku v modrém provedení pro citlivou pleť a této se už na vždy budu vyhýbat. 


*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)