Catrice HD Liquid Coverage makeup

pátek, listopadu 10, 2017

Krásné dobré ráno, 
tento týden si dovolím zakončit recenzí na makeup, který hýbe světem kosmetiky již nějaký ten pátek, je přirovnáván k produktům 10x dražším a milují ho snad všichni, kteří na něj sáhnou. Ano, ano, i já se dne rozepíšu na téma HD liquid coverage makeupu od Catrice. Nelenila jsem a v průběhu 50% slev na kosmetiku v drogériích Rossmann jsem si jej pořídila, abych přišla na to, co je na něm tak úžasného a proč ho všichni opěvují. 


Začněme pěkně od začátku. Catrice je cenově velmi dostupná kosmetika s produkty, které jsou na svou cenovou úroveň někdy až podezřele dobré, že? Co se do obalů týče, vypadá velmi dobře a často také přináší limitované edice, které stojí za to. Tento makeup je balený ve skleněné lahvičce (body do plusu) a místo pumpičky má kapátkový aplikátor (body do mínusu). Musíte tak postupem času přijít na to, kolik produktu budete potřebovat. Dle výrobce má makeup na obličeji zcela splynout s pletí, zmatnit ji a vydržet na obličeji po celý den. Jedno balení obsahuje pro makeupy typických 30 ml produktu a cena je kolem 200 Kč, což opět, velmi příjemná cena na drogérii. 


Pokud se chystáte makeup použít a chcete dosáhnout toho nejlepšího efektu, doporučuji nejdřív přečíst zadní stranu lahvičky a držet se návodu. Ona totiž část "dobře protřeste" před použitím je velmi důležitá. Při prvním použití jsem ho jen tak zaklapala a výsledek po nanesení byl tak děsivý, že jsem ho honem honem musela z obličeje zase smýt. Makeup mi totiž seděl na obličeji jako maska a za žádnou cenu ho nešlo zapracovat. Tedy znovu a pěkně od začátku dle návodu. Makeup před použitím pořádně, ale pořádně protřeste, aby se v něm dobře smíchali všechny složky a vám pak šlo s ním bez problému a dobře pracovat. 


Zadruhé, mějte na paměti to, že makeup je poměrně dosti tekutý a tak je s ním radno pracovat opatrně, popřípadě si pořídit nějakou paletku či sklíčko, na který si ho nakapete. Pokud totiž budete používat ruku, tak jako já, budete muset postupovat po krocích. Pěkně jedna strana obličeje a pak druhá. Zatřetí, makeup je potřeba zapracovávat prsty či houbičkou. Na štětec je opravdu až moc tekutý a celkový efekt pak vůbec nevypadá tak dobře. 
Gratuluji, pokud jste do detailu dodržely všechny výše popsané kroky, máte teď krásně sjednocenou, zmatněnou a krásně vypadající pleť a velkou šanci na to, že vám makeup opravdu celý den vydrží. Navíc dávám body za super světlé odstíny pro nás šílené bledule. Deset bodů. 


Pokud vám tedy nevadí projít takovou menší zkouškou trpělivosti makeup si pořádně osahat a vyzkoušet, s klidným srdcem vám ho můžu doporučit. Zázrak to podle mě ale není. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Mně zase naopak přijde na drogerkovou značku super, jeden z nejlepších, ale je pravda, že ne každému se chce crcat s kapátkem a houbičkou na make-up.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si ho chtěla pořídit, ale u nás nemají ten nejsvětlejší odstín. Trochu mě i odrazuje právě ta hodně tekutá konzistence a kapátko. Prsty nepoužívám nikdy při nanášení make-upu a houbičku tak v 5%, takže bychom si asi nesedli. Ale uvidíme, třeba si ho někdy pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že v tom případě by ti moc dobroty neudělal.

      Vymazat
  3. Slyšela jsem na něj teda hlavně pozitivní ohlasy. Já jsem na něj strašně zvědavá :D až dopotřebuju co mám tak se na něj chystám :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj je ale také vesměs pozitivní, když se ti chce s ním pracovat :-)

      Vymazat
  4. Mám v plánu si ho pořídit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)