Wet'n'Wild primer

středa, listopadu 08, 2017

Krásné dobré ráno, 
vítám vás u dalšího článku tohoto týdne, kde si budeme povídat o značce Wet'n'Wild, která je určitě leckterému kosmetickému nadšenci známá. Jedná se o americkou značku, která se vyznačuje skvělými, dostupnými produkty a známá je především díky svým kouzelným paletkám očních stínů. Má ale také skvělé rtěnky a v neposlední řadě jsem od ní také zkoušela primer pod oční stíny, o kterém si povíme právě dnes. 


Jak jsem již psala v úvodu, Wet'n'Wild je značka, která se vyznačuje dostupnými produkty a širokou nabídkou nejrůznějších vychytávek. V loňském roce odstartovali řadu Photofocus, která obsahuje mimo jiné řasenky a primery pod ně, primery pleťové, pudry a také již dnešní zmiňovaní primer pod oční stíny. Slyšela jsem na něj jen samou chválu a to bych nebyla já, abych si ho v první možný okamžik opatřila a vrhla se do jeho zkoušení. 


Photofocus řada se vyznačuje jednoduchým, na drogérku poměrně elegantním designem v jednoduché a praktické černo-bílé. Obaly jsou plastové, lehké a skladné. Samotný primer je ukrytí uvnitř a ven jej dostanete aplikací tlaku na hořejší část tubičky. Wet'n'wild je cruelty free značka (prý) a své výrobky produkuje v Číně. Primer se prodává ze cenu kolem 5 dolarů (cca 125 Kč) a obsahuje 10 ml produktu, což u očního primeru stačí asi tak na rok používání, ne-li více. 


Konzistence produktu je velmi suchá a tuhá - což jsem osobně před tím nikdy u primeru nezažila. Vyzkoušela jsem Milani, Too Faced i Urban Decay a všechny byli docela mazlavá a snadno se roztírali. Tento se roztírá také velmi jednoduše, ale od prvního tahu cítíte, jak vám přiléhá k víčkům a tvoří na nich lepkavou strukturu, aby se na nános stínů dobře připravil. Primer je jemně tělově zbarven, takže dokáže oblast očních víček také slušně sjednotit. 


Bez průtahů vám přiznám, že tohle je bez řečí ten nejlepší primer, který jsem v životě vyzkoušela. Stíny na něm drží jak přibité, nikam neutíkají, nehrudkují, neslévají se, barva je po celý den výrazná. Rozhodně nejlépe investovaných pět dolarů, co jsem kdy utratila. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)