InnerBeauty Awards 2017: Face aneb to nejlepší pro sjednocenou pleť

středa, ledna 10, 2018


Krásné ráno všem, 
jak jsem slíbila, tak plním a navazuji na pondělní článek, kde jsme si představily to nejlepší z péče o vlasy. Dnes najedeme na kosmetickou linku dekorativní a začneme pěkně od základu, tedy těch nejlepších makeupů, pudrů, korektorů, tvářenek, bronzerů a rozjasňovačů. 
Dovolte mi prosím, abych vám představila to nejlepší, co se podle mého názoru událo na kosmetickém poli v uplynulých dvanácti měsících a zároveň vás provedla trošku historií a ukázala vám produkty, bez kterých se jednoduše neobejdu. 


Jedním z mých vůbec nejoblíbenějších makeupů tohoto roku byl True Match Lumi Cushion od L'oreal, který se však v našich končinách neprodává (prosím neplést s Cushion od L'orealu který tu je a jedná se o naprosto jiný produkt), kdybyste ovšem měly tu šanci jej objednat, rozhodně ho vyzkoušejte, protože je to ten nejlepší pomocník pro sjednocení pleti se skvělou výdrží. Navíc to byl můj dokonalý match k odstínu pleti a neuvěřitelně mě mrzí, že jsem ho již spotřebovala. Celou recenzi si můžete přečíst TADY


Co se makeupů týče, tak vás dnes moc nepotěším, protože i můj další oblíbenec je u nás nesehnatelný. Jedná se o smart shade makeup od Almay. Je to vlastně takový  hybrid mezi makeupem a BB krémem, z tuby na vás vyleze bílá tekutina a tu pak zapracujete do pleti krouživými pohyby a ona se přizpůsobí vaší pleti. A opravdu se přizpůsobí dokonale. Má super krytí a skvěle drží. Sakra, proč takové produkty nemáme u nás? Recenzi si přečtěte ZDE


Tohle miminko se poprvé objevilo na stupni vítězů kosmetického světa v roce 2015 a od té doby se drží na předních příčkách mé hitparády. Že ho používám opravdu hojně mi můžete věřit, protože jen teď mám v šuplíčku rovnou tři kousky (zásoby z dob, kdy jsem si ho dovážela z Německa, ale teď si ho můžete pořídit konečně i u nás). Celá recenze na vás čeká TADY a věřte, že skvěle kryje, bezvadně rychle se s ním pracuje, skvěle přilne k pleti a zanechá ji sametovou a sjednocenou. 
P:S: Letošní novinka Master Concealer je také pěkně žhavá. 


Co se sypkých pudrů týče, na celé čáře to u mě vyhrává Airspun. Celou recenzi vám nechávám k nahlédnutí TADY. Jedná se o extra jemně namletý pudr (já mám bezbarvou verzi, ale kupovat můžete i takovou, která má zabarvení), který se skvěle hodí ke zmatnění pleti a dodává ji sametový nádech. Nemůžete ho pochopitelně nosit na focení, ale k běžnému užití je to bomba. 


Pokud sledujete blog už dlouho, tak víte, že jsem vždy pěla ódy na Stay Matte od Rimmel, který mám ráda pořád, ale kdykoli vyzkouším True Match od L'oreal, tak si říkám, že je jednoduše lepší a to především na zimní měsíce, kdy mám pleť vysušenější a potřebuji pudr, který by právě tato suchá místa nijak nezvýrazňoval, což se Rimmelu občas povede. Přesto bych řekla, že jsou oba tyto pudry skvělou volbou pro svou nositelku. 


Ať už se budeme bavit o rozjasňovačích tekutých či pudrových, naprostou jedničkou je pro mě Becca. Mezi desítkami variant nebudete mít problém vybrat si takový odstín, který by vám seděl. Rozjasňovače jsou jemné, dají se vrstvit, skvěle na pleti sedí a vydrží celý den. Navíc vypadá balení naprosto elegantně a i malé verze jsou snad nekonečně napěchované produktem až po okraj. 


Má nově objevená láska v bronzeru, všemi známá Hoola. Celou recenzi naleznete TADY.  Zdá se, že jde o produkt, který má přímo dokonalý podtón k tomu, aby se s ním dalo skvěle konturovat! Krabička je malá, kompaktní, roztomilá a když zahodíte ten strašlivý kartáč, co k tomu balí, tak docílíte krásných tvářiček za pár tahů. 


Navzdory všeobecně nepopulárnímu názoru na paletku tvářenek Infaillible Sculp vám musím říct, že já jsem si tyto pudrové tvářenky absolutně zamilovala a používám je prakticky denně. Dle mého názoru jsou dobře pigmentované a skvěle drží. Paletka je kompaktní, má různé tvářenky s různými finishy a vybrat si musí snad každý. Recenzi čtěte TADY

A to by mohlo být z dnešního vyčerpávajícího přehledu všechno. Jací jsou vaši oblíbenci? 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Na Hoolu mám zálusk :) Teď jsem si teda koupila Bahama Mama, tak chci chvíli vyčkat ať nejsem bronzer maniak :D

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Rimmel pudr jsem měla a jako a mě celkem ušel, ale nepřišel mi nic extra. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)