InnerBeauty Awards 2017: Lips pro šťavnaté rtíky

středa, ledna 17, 2018

Krásné dobré ráno, 
vítejte u dalšího pokračování lednového seriálu na téma to nejlepší z roku 2017, kde se tentokrát podíváme na zoubek produktům na rty, které mi přirostly k srdci. Jako vždy i dnes se podíváme na rtěnky, balzámy, lesky a ostatní pomocníky, kteří mi buď dělají radost již pár let a neumím si svůj kosmetický život bez nich představit,  nebo produkty, které stojany dekorativní kosmetiky oživily letos a určitě stojí za zmínku. 


Pokud jsem si v uplynulém roce něco uvědomila, alespoň co se mých kosmetických návyků týče, tak to, že absolutně nejsem schopna spotřebovat všechny své produkty na rty. Doma mi sedí na šedesát klasických rtěnek, po kterých sahám opravdu málo a pokud to takhle bude pokračovat, tak je tak akorát vyhodím brzy do koše. Když už po tradiční formě rtěnky sahám, tak po těchto kráskách od Colour Pop, které jsou svým tvarem netradiční, krásně drží, jsou krémové a úžasně pigmentované. Zajímavé je, že jsem se s nimi ze začátku nemohla vůbec sžít, jen se podívejte na tu recenzi TADY


Stejně jako zbytek planety jsem i já naprosto podlehla kvalitním, dlouhotrvajícím, tekutým rtěnkám, o které se nemusím v průběhu dne vůbec starat, pít a jíst si s nimi můžu jak chci a nemusím neustále běhat k zrcadlu. Nejlepší tekuté rtěnky jsou pro mě stále Melted Matte od Too Faced a chci vidět, jestli je někdo někdy překoná. Odstín Queen B je suverénně to nejlepší, co tato řada nabízí a doporučuji ji všem, kteří touží po perfektních rtech. Celá recenze na vás čeká TU


Moje noční rutina již přes rok zahrnuje malý krok, který dělá velký rozdíl na mých rtech - před spaním vždy nanesu vrstu Lip Comforteru od Clarins a ráno se vzbudím s hebkými a vláčnými rty. Mou první volbou je vždy bezbarvý medový, ale momentálně mám i višeň a práci odvádí stejně skvělou, však jsem o nich povídala již několikrát. Celou recenzi si můžete přečíst ZDE


Můj roční přehled by nikdy nemohl být kompletní bez produktu, který bezpečně strčí všechny ostatní balzámky do kapsy - Carmexu. Pro někoho je tento mentolový zázrak až moc silný, avšak na mé popraskané, suché a dehydratované rty je to přímo dar z nebes. Vždycky, když jsem v nouzi, tak mi rtíky ve chvilce utiší a dá je do pořádku. První recenzi z roku 2012 :D wft :D si přečtěte TADY

Čím méně produktů, tím lépe, co říkáte? Jací jsou vaši oblíbenci? 
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Carmex jsem měla třešňový a je boží. :) Jinak můj oblíbenec je ještě zázračný kelímek od Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  2. Carmex mám doma niekoľko som ich pomíňala nemam voči nemu žiadne vyhrady je super a ten olejček som vždy chcela ale nakoniec som si davnejšie kupila lacnejšiu verziu Milani a tak olejčeky ma celkovo teda neohurili a radšej ostavam pri balzamoch na pery:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)